frida76 Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Jeg har en jente osm snart en 6 mndr. Hun har fått grøt to ganger, men i praksis fullammer jeg. Problemet er at hun verken tar smokk eller flaske. Hun sover stort sett natta igjennom, men vpkner flere ganger og da må jeg inn å amme. Hun sovner med pupp i munnen og hver gang hun våkner er det bare pupp som kan roe henne igjen, og jeg må være der med puppen til hun sover dypt igjen. Om dagwn hender det hun sovner i vogn, men aldri uten å skrike intenst først... og ellers sovner hun i senga mi -med puppen... Jeg har prøvd å la henne sovne uten, men da skriker hun så lenge og så hjerteskjærende at jeg melder pass... Er det noen som vet råd...? Enten i forhold til når det er "forsvarlig" å allikevel la henne sovne uten, eller som har gjort eller klart noe lurt, som selv har vært i samme situajson? Blir litt gal av å være til disp hele tiden, men mest av alt lurer jeg på hvordan jenta skal lære å finne roen selv. Ammer jo en god stund enda, men ikke flere år... Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå