Matja Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Nå har jeg undersøkt dette med om alenemødre blir prioritert ved barnehageopptak, og det stemmer for noen. Barn av enslige forsørgere som mottar overgangsstønad og som er under utdanning/arbeid. Krav til dokumentasjon: Kopi av vedtak fra trygdekontoret og bekreftelse på arbeids/utdanningsforhold. Så nå vet vi det
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Men åssen er det i de forskjellige kommunene?
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Hæe? Jeg har fra diverse hold: NAV-saksbehandler, åpen barnehage og venner at vi er prioritert, så dette var nytt. Jeg må sjekke med kommunen i morgen! Men mitt barn må jo lære norsk ;-)
Matja Skrevet 4. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2007 Luna, du er jo prioritert hvis du mottar os, men ikke ellers. Har du inntekt over 6x grunnbeløpet stiller du på lik linje. Jeg fant dette på www.bergen.kommune.no
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Jeg tenker faktisk litt på det rundt omkring kontantstøtte. Men da blir det tomt på CVen i noen år. Og det er jo kanskje en ulempe på sikt. Nettinformasjonen i min kommune sjekket jeg før jeg skrev innlegget. Ingenting av info da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå