Maren-mi Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Andre dagen jeg tok det i går kveld, og ennå er resultatet bare luft. Har hatt så og si full stopp i systemet, men har ikke snakket med lege om det denne gangen, håper det vil gå over av seg selv. Det står 3-4 dager på flaska, så det kommer seg nok. Anyone ?
alvis Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Duphalac gjør at avføringen blir mykere og da også passerer lettere gjennom tarmen. De allre fleste trenger 2-4 dager før de får effekt av den mens noen får en pang effekt. Husk å drikk mye vann, beveg deg mest mulig, spis druer og lag deg litt sviskegrøt. Det kommer nok skal du se! God bedring.
eggedosis Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Kjenner kun til Dulcolax i tablett og stikkpille. De synes jeg ihvertfall hjelper veldig når tingene "henger seg litt opp".
bringebærjenta-4.jenta Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 På meg tok det 5 dager før det virket. Smør deg med tålmodighet, og ikke gi opp for tidlig. Håper det kommer seg, hehe...
Gjest Gul stjerne Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Det hjalp dårlig for meg, ble bare luft. Har brukt et fiberpulver som heter Vi-siblin som du får kjøpt på apoteket. Det virker veldig bra og er noe jeg vil anbefale alle!
Gjest Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 jeg har vært plaga med forstoppelse gjennom så og si hele svangerskapet, i begynnelsen virka det som duphalac virka, men da drakk jeg 60 ml per dag!! og man skal jo egentlig bare ta 30, men jeg holdte på å dø for det gikk jo over ei uke mellom hver gang jeg kom meg på do. men av og til nytter det ikke med duphalac heller.. har gitt opp på det nå. jeg har funnet ut at kaffe hjelper på meg:P men så har jeg aldri drukket kaffe før, så det kan vel ha noe med det å gjøre.. i alle fall, jeg drikker kaffe når jeg vil på do:) svisker hjelper også litt virker det som:) og melon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå