Oktober Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Veslejenta mi hadde det veldig travelt med å komme til verden. Jeg merket at veene begynte ved ett-tiden natt til onsdag og ringte sykehuset. Jeg fikk beskjed om å "skynde seg langsomt" ettersom veene kom med fem til åtte min mellomrom. Barnevakt til elstejenta ble ringt opp og var på plass 20 min senere. Da tanta mi kom var det ikke snakk om mellomrom mellom veene lenger,- jeg hadde en sammenhengende rie som gjorde grusomt vondt! Jeg vet ikke hvordan jeg kom meg ned trappa og inn i bilen, men jeg klarte det på et vis. Så bar det av sted til sykehuset som befinner seg tre min unna med bil. Den vordende pappa kjørte, jeg satt i baksetet. Jeg kjente at hodet var i ferd med å komme ut da bilen kjørte ut av gårdsplassen hjemme. Jeg sa det til mannen min som ble lettere stresset, så jeg fant ut at det var best å ikke si noe mer for å unngå at de kjørte av veien... Da vi svingte inn på parkeringsplassen på sykehuset kom vesla til verden. Vi fikk raskt hjelp og alt endte bra. Jeg gikk selv fra bilen til senga de kom med på parkeringsplassen. Fødselen tok i alt 1 time og 15 min fra første rie til babyen var ute. Snakk om å ha det travelt!
vilha3 (09.09.07) Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Ohoi!! Snakk om turbo! Gratulerer så mye!! Bra jobba! :-)
petite fleur Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Oj, du har fått en travel dame! Gratulerer så mye!!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Gratulerer! Full fart, ja:) Det er deilig at det er over og at de er her:)
SokkeLaila Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Åj! ..det vil jeg si var ei frøken med høyt tempo! Gratulerer så mye med vel overstått parkeringsplassfødsel! Kos dere masse med den lille!
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Bra dere ikke hadde lenger vei til sykehuset da.. ;-) Gratulerer så mye!! Kose dere masse nå da!
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Ble hun født for tidlig (siden nicket ditt er oktober) ? Gratulerer så mye i allefall
Frukten og To små Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 åh, hjelpe meg!;D men så utrolig deilig og koselig!gratulerer så mye til dere begge. hvor stor var prinsessa deres?
junea Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 oisann, det gikk da ekstremt fort!! Gratulerer så masse med den lille pia di! Kos dere masse i tiden framover:)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 Oi oi oi ei ordentlig turbo jente.............................................
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 Å hoi da... I turboprinsesse du har fått da. Gratulerer så mye!!
twoboys & a girl Skrevet 4. september 2007 #12 Skrevet 4. september 2007 Det gikk fort. Huff, dumt at man ikke vet på forhånd hvor lang tid det kommer til å ta. Gruer meg litt til det er min tur. Har mye lengre vei, og må kjøre elste til barnevakten... Gratulere så mye:o)
Baby nr3 ombord Skrevet 4. september 2007 #13 Skrevet 4. september 2007 Gratulere så mye!! Men jeg lurer på en ting, var det din første fødsel?
strekkmerketrollet Skrevet 4. september 2007 #14 Skrevet 4. september 2007 gratulerer så mye! Når hadde du termin?
Oktober Skrevet 5. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 5. september 2007 Fikk visst ikke svart noe i går, jeg... Er så opptatt med å være hjemme og være heldagsmamma... Termin var 8. september, så hun kom 10 dager før. Hun veide 3450g og var 48 cm lang. Lita og god og rund, med andre ord. Jeg har ei datter fra før på tre år som sov søtt mens mamma satte lillesøster til verden. Nå skal vi bare kose oss hjemme og nyte tida. Deilig!
Venter på 3_de spire Skrevet 5. september 2007 #16 Skrevet 5. september 2007 Gratulere så masse!! Det var jammen kjapt levert!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå