Millapril Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Etter en stund med bekymring for vår lille Erica og hennes stive armer, var vi hos lege i dag. Legen synes hun var en oppvakt og interessert liten jente, men så dette med stive/anspente armer. Hun kunne se at Erica er litt utrygg i enkelte situasjoner, og spenner seg i armer og skuldre. Vi blir nå henvist videre til fysioterapi for å se om vi kan få myket henne opplitt. Heldigvis er det ikke noen tegn på at det er noe psykisk galt, og at denne utryggheten sannsynligvis bare er medfødt. Vi håper virkelig at fysio helper så den lille jenta vår kan slappe av i armene sine...
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Hei. Det er jo godt at de finner ut av alle disse små tingene. Håper at fysioen hjjelper for henne og at det går seg til. Mest sannsynlig er det bare forbigående og dere får en jente som slapper mere av. Kanskje hun bare er super nyskjerrig ¨på alt omkring seg.
Tussi og Maja Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Hei! Godt å ha fått en lege til å se på det da, og at dere har fått henvisning til fysio. Blir nok bedre da skal du se! Kanskje hun som Lykkebarn sier, er litt ekstra anspent fordi hun er nysgjerrig på omgivelsene og vil få med seg mest mulig. En oppvakt liten tulle er hun i hvert fall:-)
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Hei, bra dere blir tatt på alvor og får henvisning videre. Lykke til hos fysioterapauten.
Bellen^2 Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Så flott at dere fikk sjekket det opp da og ble henvist videre til fysioterapi:) Etter et par runder der har dere nok en avslappet og myk lita jente. Du får holde oss oppdatert, og får du noen gode treningstips er det bare å sende de videre til oss:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Supert at dere fikk sjekket litt, jeg vet at du har vært veldig bekymret for armene hennes. Hun er jo helt klart veldig oppvakt, interessert og glad, så det forundrer meg egentlig om det er noe galt men jeg skjønner godt at man ikke får sove like bra før man *vet*. Synes det er logisk det legen sa om at hun ble skilt fra deg i for lang tid etter fødselen. Det er ikke lett å komme til verden på en så dramatisk måte og så får man ikke engang være sammen med den ene personen man hadde følt trygget hos. Vondt hadde hun etter sugekopp og alt, stakkars lille jenta. Skikkelig fæl opplevelse for dere begge det der, og så viser det seg at det kanskje har vært roten til mer. Teite Ullevål. Igjen. Nå skal jeg ihvertfall sende klagebrevet mitt! (Hørt det før? ;-) Håper det går bra og at dere får henvisning til fysio snart.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Så bra at dere har fått henvisning til fysio, håper det kan hjelpe lille Erica med å slappe litt av :-) Du må holde oss løpende oppdatert :-) Hun er jo bare så herlig!
Två små trollungar Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Får håpe fysioterapeuten kan hjelpe Erica å slappe av litt. Det var i hvert fall bra at legen tok dere på alvor og at dere fikk en henvisning til fysio.
Solstråle72 Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Bra dere fikk dette sjekket. Mye bedre å få vite hva som er årsaken enn å gå å tenke og være bekymret hele tiden. Flott at de var en hyggelig lege som hadde peiling og at dere fikk henvisning til fysioterapeaut. Håper det vil hjelpe henne til å slappe mer av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå