Gå til innhold

Dagens store hat.

Anbefalte innlegg

Skrevet

BANANFLUER!

De er mange, de er ekle og de er ondsinnede.

Jeg er lei av å opptre som en småpsykotisk synshalusinert, der alt jeg bedriver på kjøkken blir avbrutt av høye hopp, klapping i hendene og kasting av oppvaskkluter. Noen råd om hvordan bli kvitt dem før de overtar huset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hell rødvin i en skål, da samler de seg der, de elsker nemlig det. Da kan du få tatt has på mange.....

Dagens hat må være ei viss ei på sfo som jeg tror hate barn.

Skrevet

Frosk? Som kan være med meg å danse "african culture hour" dans?

Skrevet

JA! Jeg har hatt en åpna rødvin stående på kjøkkenbenken ( med kork i) og lurte på hvorfor de samla seg der. Får prøve det.

Leste det innlegget! Jeg hadde tatt det til SFO leder/ rektor. Det skal bare ikke gå an!

Skrevet

Hehe, synes jeg ser deg - har du bastskjørtet på?

Frosk spiser fluer - det har jeg sett på tv. De har lang klebrig tunge som er lynkjapp og presis.

Skrevet

Ja, venter på tlf fra lederen og rabla ut alt til rektor i går, så kan si jeg kommer til å få nye rutiner der ja.

Rødvin funker, jeg gikk amok med salmiakk helt til jeg skjønte de elsket det også. Ekle saker de der. Lykke til=)

Skrevet

Jepp, og en singlende paljettbh som dessverre skremmer livet av alle andre utenom fluene.

Jeg er lynkjapp og presis. Sikkert klebrig tunge også, hehe.

Skrevet

Nå tuller du? Jeg har vaska hele kjøkkenet med salmiakk, hatt vann i vasken tilsatt salmiakk, samt en skål salmiakk i båsskapet. Trodde de skulle dø av lukta. Men de ble bare flere :-D

Skrevet

He he samme gjorde jeg, pluttselig samlet alle seg på salmiakk kluten. Kjøkkenet ble rent og pent da og barna rømte pga lukten he he.

Skrevet

Da blir det Radar og Rødvin på menyen i dag. Hilsen salmiakkstinkende:

Skrevet

Skal du ta deg en klunk underveis får du passe på hvilken flaske du tar, da...

Skrevet

de som samler seg i strømpen din ræva ;P

de pitte-små ja.

har ikke hat idag jeg, nelly smiler, himmelen er blå. bedre blir det ikke ;)

Skrevet

Hakke hat jeg heller, men jævli jævli jævli jævli mye rødvin...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...