Turid Laila Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Eller er det mest for syns skyld? Sprinklene er jo ikke så langt fra hverandre at han kan sette fast hodet der, men bena og hendene får han jo mellom...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Vi hadde det i førsten, men etterhvert ble dne mer i veien enn den gjorde nytten, så da fjernet vi den. Stikker noen armer og bein ut ja,men tror ikke ho plages av det:)
Mille** Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Nei, man må ikke. Vi har ikke brukt det, hun har satt fast bena ett par ganger, men det har gått helt fint. )
trollmamma Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Hadde det på da mine var heilt små, blir litt lunere for babyen på den måten.
olla Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Vi har aldri brukt det til noen av våre barn. Bena har hun ut, men det gjør da ikke noen ting??
Kamomille Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 selvfølgelig må man ikke. Men det hindrer at de setter fast ben og armer, og det gjør det lunere fro små babyer. dessuten hindrer det at smokkene triller på gulvet:)
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Vi hadde det lenge til vår gutt. Iallfall til han var 2 år. Han lå så urolig om natta og slo hode i sprinklene. Og da våknet han. Du kan jo bare se ann. Må jo ikke ha det. Men det virker jo litt lunere også når de er helt små.
Turid Laila Skrevet 4. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2007 ok får se hvodan han reagerer uten først da, foreløpig ligger han i vogga inne hos oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå