Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Min første gang nå så jeg har litt spørsmål.. I pakken en oversender sin tildelte hemmelige venn skal en også gi en liten indikasjon på hvem en selv er? Eller kommer det i tiden fremover til avsløringene at en forsøker å gjette seg frem til sin hemmelige venn?
summer85 Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 du kan jo gi ett lite hint om hvem du er, uten å avsløre noe. sånn at din hemmelige venn kan begynne å gjette på hvem du er...
lenej :o) Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 ja, de fleste sender med et lite kort, med en liten hei og en hilsen, og noen hint om seg selv. f.eks mine hint ville bli at jeg har en sønn på 9 mnd, har forbokstavene til guttene mine i nicket, er fra nord, osv osv.. slik kan man gi et lite hint om seg selv
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Ypperlig.. Da har jeg allerede en ide til tekst.. Takker og bukker for raske svar mine med-dibbere..
mayaya Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Mamman til J&J.... Nå har du jo avslørt deg alt!!:-o hhihihahahhahhohoho
lenej :o) Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 neida, eg har jo enda maaange flere hint om meg sjøl enn det å den vennen eg har fått utdelt av deg, vel, det blir et spesielt og bra hint :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå