3søte små Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 please, jeg trenger alle gode råd om bedre søvn..mini er våken hvert 10.min natta gjennom..virker så han kaver veldig, men er ikke smertepåvirket..han er litt over 3.mnd. på dagen sover han max 30min sammenhengende..dette er veldig slitsomt, da jeg må opp me søsken mellom 6.30 og 7.30..noen som har ide om hva jeg kan gjøre..? han sover i egen seng på vårt rom..
Gothminister Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Gutten min sov heller ikke noe godt på dagtid på den alderen. Nå som han er 5 mnd,så sover han litt lengre på dagen. Bare ett tips,ligger han på ryggen og sover? Hvis min gjør det,da kaver han noe voldsomt og jeg må dytte smokk. Ikke så ofte som deg da,men alikevell... Prøv å legg han på siden når han skal sove,så kanskje det går bedre, hvis han ikke allerede ligger på siden da..
3søte små Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 skal prøve det ja, ..han lå på siden en natt, men syns han kavet veldig forde.., men prøver igjen..prøver alt, hehe..takk takk for kjapt svar )
Gothminister Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Eller du kan prøve og tulle han litt inn i ett helseteppe slik att han ikke får kavet slik med armene sine.. Minien her sovner ikke for kvelden når han ligger på ryggen. ' Da kan han bruke kjempe lang tid før han sovner. Så det vi gjør da,er å la han gjøre det han vil etter vi har lagt han,og når han begynner og surve,gir vi han smokken igjen,og legger han på siden. Da sovner han fort. Eller så kommer han seg på siden selv også da.. Han ligger nå på siden i vogna si og sover Har sovet i 1 time,mot for 30 min da han var yngre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå