Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Hvordan gikk det med amming etter de andre fødselene? Gikk det lettere enn første gangen? Har nå foreløbig lyst å dra hjem 2 timer etter fødsel. Har født en gang før for flere år siden, og alt gikk greit da med amming ol. Tenker som så at jeg har jo ammet før, så burde gå lett denne gangen også. Mulig jeg tar feil eller at jeg ombestemmer meg i forhold til det å dra hjem så tidlig. Er det noen som har erfaring?
Gjest mor75 Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Heisann! Første gang var ammingen veldig trøblete. Bla altfor sår, brystbetennesler osv. Andre gangen visste jeg hva jeg burde gjør, og alt gikk fint. Her i Stavanger blir jeg sann synligvis lagt på pasienthotellet, så jeg blir nok der den lille stunda jeg får lov. Regner med de sender meg som tredjegangsfødende hjem så fort som mulig, dersom alt har gått fint.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 er tredjegangs. Hos meg gikk første gang uten problem, andregang var helt grusom, så denne gangen blir jeg til ammingen er veletablert!!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Tusen takk for svar. Jeg for ta det som det kommer tenker jeg. Husker fra forrige gang at jeg fikk hjemlengsel ganske fort, men det er jo greit å vente til man amming er i orden før man reiser hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå