Gothminister Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Shit.. Men men,den må komme igjen en gang også.. Var bare så deilig og ikke ha den.. Før hadde jeg litt mens smerter før den skulle komme,men nå kjente jeg ingenting.. Åssen var det for dere første gangen den kom da?
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Jeg fikk mensen for første gang da junior var 6 måneder ca. har vært veldig plaget med bekkenet under og etter svangerskapet, men va på bedringens vei. Vel et døgn før jeg fikk mensen hadde jeg så vondt i bekken og hofter at jeg gråt. Blødde også veldig mye. Men så skal det sies at det er år siden sist jeg hadde en vanlig menstruasjon. Gikk nemlig på p-pilla frem til jeg ble gravid, og blør jo ikke så mye da. Hadde ingen andre forvarsler om at mensen var i anmarsj.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Gutten min er 11 mnd idag, men har fortsatt ikke sett noe til mensen Deilig!
Gothminister Skrevet 4. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2007 Heldig du.. Er slik jeg ønsket det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå