tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Jeg har ikke hatt så voldsomme "bivirkninger" av å være gravid, men de jeg har hatt er: -Litt kvalm/uggen uke 11-15 -Uren hud i panne, på hake og bryst + litt på ryggen -Småblødninger 5 ganger fordelt på 3 i 1. tri og 2 i 2. tri -Fett hår -Hårene på beina vokser fortere -Har ikke dilla på noe spesielt, men foretrekker salt fremfor søtt -Litt dilla på Solo lett -Vondt i hodet -Gått opp 3,6 kilo, men har en del ekstra fra før, så magen har ingen tydelig form Ellers har jeg vinglet veldig på magefølelsen, helt sikker på gutt i begynnelsen, gikk over til jentefølelse etter hvert og nå aner jeg ikke... Ikke drømt om hvilket kjønn jeg får (bare at jeg har vært en skikkelig Wig Wam groupie... jada, digger de, men i drømme er jeg deres eneste fans og får jo DEN oppvartninga....)
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 4. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. september 2007 Glemte å si at UL i er morgen på disse tider.... og jeg gleder meg!
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 4. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2007 Det blir spennende å se om dere får rett i morgen...
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 hehe ja det er morro å drømme for tiden tipper gutt jeg også.
silje80@lykkelig Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Jeg slenger meg på, og tipper gutt jeg også :-) Gode odds for jente da..(etter tippingen her)
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 4. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. september 2007 Det er så rart, for når jeg ser at de fleste her tipper gutt, så tenker jeg... dere tar feil! Fikk plutselig så følelse at jeg har jente i magen min. Ja, får smøre meg med tålmodighet til i morgen og krysse fingrene for at vi får se det da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå