Isilra Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 For noen dager siden så var det ei som anbefalte en side hvor de solgte varmeposer i fleece, om jeg ikke husker feil. Noen som har url til en siden? Evt om noen vil anbefale voksipose, lammeskinn, slik fleecepose eller hva? Blir jo en vinterbaby, så vil jo at den skal være varmest mulig uten å være "klumpete". Og kjekt å ikke betale 2000 kr for noe som holder bare et par måneder.. Takk for svar
*dragonfly* Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Tror det var www.koseposen.com. Men jeg vil gjerne anbefale voksipose. Den er kanskje litt varm akkurat nå, men vil bli bra i nov, des, jan, feb, mars. Jeg er veldig formnøyd. Den er stillbar, så man kan ha den veldig lenge.
Gjest mor75 Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Har også vært fornøyd med Voksiposen. Ulldyne inni, god og varm, og man kan kjøpe sommerdyne til å ha inni om sommeren. Den finnes i to str. En som kan brukes frem til ca tre år, og en som kan brukes helt frem til seks år.
lenej :o) Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 jeg vil også anbefale voksien, som er en god vinterpose. jeg bruker den i vintermnd fra januar til mars. ellers vil jeg anbefale en kosepose, som er en god høst/vårr pose, som jeg bruker helt ned til minus 2-3 grader, ved rett bekledning, da.. mini er selv født i november, å brukte ikke voksiposen før utpå nyåret, men så er han så varm av seg uansett. å ikek bra å koke de små nedi de vognene..!
lizzie har blitt 2barns mor Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 jeg brukte sauepose til førstemann, og kommer nok til å bruke det til denne oxo, men da bare når det er kaldt ute. har kjøpt simo sin høst og vår pose som jeg bruker ellers. Ellers blir det vel bruk av dyne og lammeskinn. hukser jeg syntes det var veldig vanskelig å vite hvor mye klær han skulle ha på når det var kaldt ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå