Gå til innhold

hjertelyd....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når hørte dere hjertet til babyn første gang med dopler hos legen?

er 11 uker nå, og legen fant ikke hjertelyd, bør jeg bekymre meg? har jo sett hjertetaktivitet på ul for 14 dager siden....

Har noen ekstrakg rundt magen, det har vel å litt å si eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig at du ikke hører noe så tidlig. Det gjorde ikke jeg heller, jeg måtte komme tilbake etter en uke for å høre på nytt. Babyen har så god plass at den for eksempel kan gjemme seg bak morkaken.

Skrevet

Fant ikke hjertelyden på min heller nå ved 11 uker. Vi skal på ultralyd til fredag. Gleder meg sånn til å se det lille nurket.

Skrevet

Jeg fikk høre det første gang i uke 16. Dette er grunnen til at mange jordmødre og leger ikke vil lete etter hjertelyden før, nettopp for at man ikke skal gå og engste seg. Du får nok høre den snart. En herlig lyd :)

Skrevet

Fikk høre den i uke 20.

Er vist ikke alltid så enkelt å finne den.

Skrevet

eg fikk ikke høre den før i uke 15.. er ikke vanli å høre den i uke 11 tror eg..

Skrevet

med førstemann var jeg var 14 uker etter menstermin, 16 etter UL. Denne gangen da jeg var 14+6. Og da var den ikke så sterk, jeg har også litt ekstra rundt magen, så det har vel noe å si ja. Men når du har sett hjerteaktivitet, er sjansen for at noe er galt VELDIG liten!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...