Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 JEG ER GRAVID IGJEN! YES ) 6 UKER PÅ VEI. LILLEGUTT ER SNART 2 ÅR. DET BLIR JO EN PERFEKT ALDERSFORSKJELL.
Uwimana Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 såå gøy da:) gratulerer til deg:) det er jo en bra aldersforskjell det!! lykke til med graviditeten:)
¤MegOgMini¤ Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 åå sånn aldersforskjell vil jeg og ha Men jeg har så mye jeg vil gjøre føre jeg får nr 2.. Guttungen er 13måneder nå.. Og jeg vil fullføre skole og kjøpe leilighet/hus før nr 2 kommer... sukk Gratulerer til deg Anonym
Ranveig R Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Gratulerer! Eg er og gravid igjen (veke 33, termin vel 1 mnd etter toårsdagen), og det skal bli enormt spennande å sjå korleis lillegut kjem til å reagere på dette. Han veit at mamma har baby i magen, og vi har begynt å snakke om at babyen skal komme ut seinare, men han skjønar nok ikkje heilt konsekvensene av det før babyen faktisk kjem ) Lykke til i svangerskapet, håpar det ikkje blir tungt.
Gjest mphs Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Gratulerer . Jeg har en jente på snart 2 år og er 12+1 på vei:o) Superglad jeg også.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 gratulerer!! og velkommen i klubben. Mellom mine vil det bli 2 år og 2 mnd:)
To fine gutter Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Jeg får 22 mnd mellom guttene mine, og gleder meg som en liten unge til januar! Blir sikkert slitsomt, men mest moro :-) Lykke til!
mai mammaen til to Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 grattis.. akkurat funnet ut av det jeg og..kjempe kjekt.. her blir det akkurat to år i mellom.. kjempe spent no..
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Gratulerer så mye og lykke til med svangerskapet:D:D ja, det blir veldig bra aldersforskjell=)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Gratulerer! Jeg får 30 måneder mellom våre dersom alt går bra... er drøyt 10 uker på vei nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå