vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 jeg er tilbake her etter en laaaaang stunds opphold, men lurer på om det er noen i nærheten av meg som vil prate litt er 23 år og bor i lier har ei datter på 2.5 og prøver på nytt nå.. dvs 12pp nå men... håper det er noen her da
Marius06 + tvillinger Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Jada, jeg er her Er litt eldre enn deg, men du har rukket mer for det Jeg er 32 år og bor på Åskollen, men er opprinnelig fra Lier. Har en gutt på 14 måneder. Er i 1 pp bare.
mamman til juliprinsesse Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Hei Jeg er fra Hokksund, og er 28 år, vi prøver på vår første nå vi da, er 2 dager siden ikm men testa negativt i dag tidlig... er bare vår første pp da men...
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Jepp, jepp:) Er fra Konnerud. Er 25 (snart), og har en gutt på snart 2,5. Er i 4 pp.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 4. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2007 oki ... hyggelig gjør dere noe spesielt for å prøve eller bare lar dere det gå sin gang?? jeg temper jeg da, men denne mnd har det ikke vært lett å få det til hver dag.. men men...
mamman til juliprinsesse Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Vi har akkurat hatt første pp nå, skulle hatt ikm på søndag.... testa senest i dag men nei da,.,, vi gjorde ikke noe spes denne gangen men trur vi kommer til å gå litt mer inn for det neste gang, nå bare venter jeg på ikm så vi får kommet igang igjen :-) blir vel litt kluss med en gang man slutter med pilla så er vel det som lar vente på seg nå!!
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 ja, vi har sex hehe.. også temper jeg ja. Har en slik lady comp. om det ikke fungerer denne mnd., blir det el test fra neste pp. er i 4 pp nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå