Gå til innhold

noen fra drammen her da :) eller rundt der? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er tilbake her etter en laaaaang stunds opphold, men lurer på om det er noen i nærheten av meg som vil prate litt :)

er 23 år og bor i lier :)

har ei datter på 2.5 og prøver på nytt nå.. dvs 12pp nå men...

håper det er noen her da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, jeg er her :) Er litt eldre enn deg, men du har rukket mer for det :) Jeg er 32 år og bor på Åskollen, men er opprinnelig fra Lier. Har en gutt på 14 måneder. Er i 1 pp bare.

Skrevet

Hei

Jeg er fra Hokksund, og er 28 år, vi prøver på vår første nå vi da, er 2 dager siden ikm men testa negativt i dag tidlig... er bare vår første pp da men...

Skrevet

Jepp, jepp:) Er fra Konnerud. Er 25 (snart), og har en gutt på snart 2,5. Er i 4 pp.

Skrevet

oki ... hyggelig :) gjør dere noe spesielt for å prøve eller bare lar dere det gå sin gang?? jeg temper jeg da, men denne mnd har det ikke vært lett å få det til hver dag.. men men...

Skrevet

Vi har akkurat hatt første pp nå, skulle hatt ikm på søndag.... testa senest i dag men nei da,.,, vi gjorde ikke noe spes denne gangen men trur vi kommer til å gå litt mer inn for det neste gang, nå bare venter jeg på ikm så vi får kommet igang igjen :-) blir vel litt kluss med en gang man slutter med pilla så er vel det som lar vente på seg nå!!

Skrevet

ja, vi har sex ;)

hehe.. også temper jeg ja. Har en slik lady comp. om det ikke fungerer denne mnd., blir det el test fra neste pp. er i 4 pp nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...