dritgrei hei hei! Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Dette er en fin dag, etter ei ufattelig slitsom og utmattende helg... Det er deilig med de dagene, de dagene hvor ting løsner og man får lønn for slit og strev. Ha en så god dag som mulig! god klem og en kopp te i verdens beste tekopp til alle dere fra meg
Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 morn selv du =) Ja,man får som regel lønn for strevet.å det er godt. Her håper jeg forkjølelsen løsner,hehe.to astmamedisiner håper jeg får bukt på plagene. Ha en super dag.det skal jeg å turboen ha.vi skal planlegge bursdag =)
dritgrei hei hei! Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 bursdag ja, tenk at dere har bursdag i huset snart.... det blir sterkt. ha en fin planleggingsdag, rop hvis det er noe!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 God morgen til deg også:-) Håper du får en fin og solrik dag:-) Her blåser det kattunger!
Maud Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 God morgen til deg også. Nå er det vel strengt tatt formiddag da... Minstemann og jeg er hjemme i dag, barnehagen er stengt med planleggingsdag. Maud-mannen var hjemme i går, så i dag er det min tur. Litt godt, men det er så mye jeg skulle gjort på jobben... Jeg drikker kaffe med masse melk og vår polske venninne er endelig tilbake fra ferie, så nå blir det rent her også :-)
Urtete Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Hei lille venn! Håper du også får en fin-fin dag. Min blir nok grei nok, tror jeg... Denne uka vet jeg blir slitsom - av flere årsaker...., men vi står hainn av! KLEM! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå