Gå til innhold

Går slimproppen hos alle?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke alle merker den, jeg er gravid med nr 4 og har aldri sett den.... Alle mine fødsler har startet med vannavgang.

Skrevet

Den går hos alle, men ikke alle merker det.. Mine fødseler har startet med rier og deretter har vannet gått. Har nok kommet i samme fart som vannet, men ikke sett noe til den.

Skrevet

Fødsel kan altså starte uten at den har gått? Hvor vandlig er det?

Jeg ville ha fått med meg, ettersom jeg knapt har utflod.. Frykter det er leeeenge til fødsel, selv om kun 1 uke til termin :-(

HI

Skrevet

Jeg har en svak livmorhals, så har hatt gjevnlig kontroller siden uke 22.

I uke 22+2 var livmorhalsen 3 cm, uke 25+1 - 1cm, uke 28+4 var de3n 2-3mm og man kunne se litt av vannhinna.I uke 34+1 (i går) var et ca 1 cm åpning, og hun kan se vannhinna.

Jeg har analysert alt som har kommet ut av meg hele veien,aldri sett noe til noen slimprpp. Spurte legen min når den kunne ha blitt borte, og hun sa at den har nok kommet litt etter litt og muligens har jeg en liten del igjen av slimproppen liggende opp litt gjemt, men sannsynligvis er den borte. Aldri hatt noe blodtilblandet slim i utfloden min, kun blankt slim, og aldri i så store mengder at det har vært noe grunn til å tro at det var slimproppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...