Gå til innhold

Hvordan går det med mai gjengen da?


Silkemage

Anbefalte innlegg

Håper at alle har det fint, og at den lille spiren vår klamrer seg fast =)

Hvilke følelser har dere om dagen da? Symptomer?

Jeg er veldig glad om dagen, blitt veldig følsom da, og gråter for ingenting. Puppene er ikke så ømme som de var. Ellers så har jeg ikke noen symptomer utover det. Jo jeg er vel litt amper mot samboeren da, uten grunn. Også har jeg blitt mer trett da, så jeg er avhengig av en dopp midt på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei. har det veldig fint, bortsett fra kvalmen som sitter i hele dagen litt slitsomt når man skal være hjemme sammen ei på 19 mnd. men vi koser oss, vi får ta det som det kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jo takk, jeg har det bra. (uke 6) Hender jeg fryser noe innmari. Har ikke vært kvalm i det hele tatt ennå. Er stort sett glad. merker at jeg kan bli fort lei meg for småsaker og begynne å gråte. Puppene er kanskje litt mindre ømme enn de har vært. Har sagt til mannen min at han må forsøke å bære over med meg fordi jeg er så overfølsom. Og da svarte han at jeg måtte bære over med ham også...:-) Ble liksom forelska på nytt da jeg fant ut at vi skal ha barn. Det er godt. Men jeg kan samtidig bli skikkelig irritert på ham.

 

Mai_anno_08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...er redd jeg må melde meg ut....fikk blødninger i går, etter jeg var hos legen og tok blodprøve. Håper i det lengste det er fordi jeg har lave svangerskapshormon verdier...testene gav nesten ikke noe utslag(bare en svak, svak strek)Det kan jo gjøre at mensen kommer som vanlig. Skal til legen igjen i morgen...forbereder meg på det verste:-(

 

Hilsen " håper"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så trist da..får håpe at spiren klamrer seg fast...

 

med meg går det bare bra..;) men merker jeg er ganske trøtt fortiden. jobber i barnehage og merker at det er slitsomt... har jo itillegg en jente på 1 år som skal underholdes og som i tillegg har vært våken på natten de siste nettene... så sovner på sofaen hver kveld..men det gjorde jeg for en mnd siden og..;)

 

så får vi se om kvalmen melder seg denne gangen og... sist så spydde jeg hver morgen fra uke 6 til uke 14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hos oss er alt bra. Var fryktelig dårlig i mitt første svangerskapet, så sitter egentlig å venter på å bli dårlig...... ikke den beste innstillingen, men da blir jeg iallefall ikke så fryktelig skuffet om kvalmen og spyingen kommer igjen. Var dårlig til uke 17-18 og fikk bekkenløsning i uke22. Yippi....

Men nå har jeg ikke kjent noe ennå, bare litt trøtt og sliten. Men så har vi jo en liten gutt på 16 mnd som krever sitt.

Krysser fingrene for at ingen av oss får så veldig mange sv.skaps problemer!

 

Lykke til alle sammen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her går det bra:) er sinnsykt trøtt da og har litt bekkenløsning allerede men det er så absolutt overkommelig enda:)

ellers er jeg veldig glad og spent..litt skeptisk også med tanke på at jeg har ei på 9 mnd fra før:)

men det kommer til å bli så bra..slitsomt men bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare glad og koser meg med det lille presset jeg føler nederst i magen :D Ingen særlige symptomer ellers, men er glad det kjennes litt annerledes ut enn vanlig så jeg er sikker på at det er en liten spire der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Mine symtomer er skikkelig vondt nederst i ryggen ofte (som jeg har den dagen jeg får mensen) Håper det skal være normalt.

Ellers er de ømme brystene litt på vei tilbake, håper jeg. Kjenner iblandt en viss kvalme og noen bølger med svimmelhet, men vet ikke om det er en blanding av mye stress den siste uken. Vet ikke om slitenheten jeg har kommer av det også, eller om det er noen av symtomene. Vet ikke helt hva som er normalt så tidlig jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.. mine symptomer er trøtthet og litt stikking i magen.. Fostret er tre uker på vei og jeg er 5uker på vei:) Første gang jeg er gravid så dette er spennende:) håper at alt kommer til å gå bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobb og kjenner at det stikker skikkelig nederst i magen. Murrer noe der nede også.

Er nok litt trett, men ellers så kjenner jeg ikke noe.

 

Jeg kjente ikke noe særlig forrige gang heller, så jeg forventer jo at dette svangerskapet skal forløpe som forrige. Ihvertfall frem til slutten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen:) Jeg er fem fullgåtte uker i dag, trodde jeg var i 6. uke da, men det regnes vel ikke slik ser jeg. Synes tiden går fryktelig saaaakte...har så lyst å komme meg over disse 3 første "usikre" mnd. Har hatt mye vondt nederst på venstre side og vært veldig redd, trodde det var svangerskap utenfor livmora, men nå er det bedre og etter å ha lest mye, så er det visstnok normalt.:) (Håper jeg) Dette er mitt andre svangerskap, har en på fire fra før. Hadde ikke vondt da jeg gikk med han, men var veldig kvalm. Venter egentlig bare på at kvalmen skal inntre....Jeg er veldig trøtt og veldig irritert på kjæresten min, stakkar....Ellers får jeg en rush av lykke følelse når jeg tenker på at jeg faktisk er gravid:):) "glemmer" det litt i kortere stunder siden jeg ikke har noen særlige symptomer ennå, men stort sett tenker jeg ikke på annet da;)Det er jo så spesielt og så stort!!! Gleder meg sinnsykt til å kunne fortelle det til hele verden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...