Gå til innhold

Bente er født!


mamamaria

Anbefalte innlegg

18 dager før termin kom inatt vår skjønne prinsesse Bente!

Jeg, som er helt høy pga lykkehormonene mine, klarer selvfølgelig ikke å sove, så er glad for å ha min laptop her, og internetforbindelse på SUS fødeloftet :-)

 

Fødselen har gått veldig kjapt og egentlig nokså greit, ble min 3. vannfødsel (4. barn er hun).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte jo bare inn å gratulerer da :o)

Dukket opp da jeg gjorde et søk på nicket mitt ;o)

 

Litt nysgjerrig på hva de andre dine heter jeg. Er jo ikke akkurat det mest brukte navnet nå, Bente... :o)

Men koselig at det kommer små som får det og.

 

Lykke til som 4 barns mor :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, sikkert ikke mange babyer som heter det nei ;-) Vi liker navn som er veldig norske (eller skandinaviske) men som ikke er direkte popis da...

Nå har vi Marthe, Eskil, Krister og Bente... og ingen av de har (sålangt jeg vet) venner eller noen på skolen med samme navn :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! Jeg skal på innskrivning på Fødeloftet i morgen, men er enda usikker om jeg får føde der, for snuppa i magen vil ikke roe seg i hodeleie. Må muligens snu henne i morgen. Ha en fin barseltid!! Hvilken jordmor hadde du forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aina er kjempekoselig! Har vært på innskrivning nå. Veldig kjekk jordmor (husker ikke navnet) og kjempetrivelig rom. Så nå er det bare å vente.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...