♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Hvilket prevansjon begynte dere med etter å ha født? Og når begynte dere med dette?
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Nå har ikke jeg begynt på pillen som jeg fikk da,men tror d som er mest vanlig er at man får respet på prevensjon på 6 ukers kontrollen man har etter fødselen. Men så skal d jo sies at man er nødt å bruke annen prevensjon hvis man har samleie før d da:) Har ikke erfaring selv, men mener jeg har hørt noe om at man må vente litt før man kan sett inn spiral. Noe meg at livmora må ha trekt seg sammen først så den ikke faller ut eller no? Sikkert andre her som hopper på å klarer opp i dette nå. Eneste jeg vet er at hvis du ammer er d begrenset med p-piller du kan bruke. Jeg fikk resept på Cerazette. Lykke til!
Gjest Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Jeg fikk satt inn spiral for en uke siden. Gullet er snart 4 mnd, så jeg var kanskje litt treg.. Før det var det kondom.. kjedelig!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Her er det berre kondom.Eg kaster opp igjen p-pillene.Klarer ikkje å ta dei.(har endt i eit sv.skap:) og orker ikkje å få satt inn spiral eller noko slikt..då me plutseleg kanskje for lyst på ein unge til...
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 4. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2007 Får vel høre med legen når det er tid for 6 ukers kontroll da kanskje......! Vil i hvertfall ikke ha spiral............! Får høre hva hun sier=) Fungerte veldig greit med p-piller før, men er vel minimalt en kan ta av de når en ammer ja..........!
oktoberjentene;) Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Hvorfor ikke spiral??? Jeg har kun gått på p-sprøyte, men skal ikke ha det igjen... vil ikke gå på vanlig p-piller.... Hva med mini pillen?? noen som har erfaring med den??
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 p- ring er det beste! lite hormoner og veldig lokalt. man slipper og ha hormoner i kroppen i mndvis etter at man slutter på det. eneste er at det er litt dyrt, 300 for 3 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå