Gå til innhold

klarer ikke glede meg over andres lykke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det mildt sagt jævlig- her har vi prøvd i to år, mistet to ganger og rundt oss får den ene etter den andre baby... De blir gravide kjapt, virker det som, og problemfrie graviditeter attpåtil. Klarer bare ikke glede meg på deres vegne! Føler meg slem og egoistisk, men får klump i halsen bare jeg ser en gravidmage eller ei barnevogn. Og de er jo OVERALT!!! Vet at mange har slitt lengre enn oss, og ikke blitt gravide engang, så vi er vel "heldige", men hva hjelper det, når lykken er så kort? Det er for jævlig.

Måtte bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sjønner deg veldig godt. Har hatt det sånn i perioder selv mens vi prøvde og slet. Og ja, du føler at alle i rundt deg er gravide og lykkelige. Jeg brøt helt sammen da venninna mi sendte meg e-post om at hun ventet barn. Det var liksom dråpen! Da bestemte jeg meg for å få hjelp, kunne ikke gå rundt å ha slike fæle tanker. Trodde at folk ble gravide bare for å gjøre meg sjalu vettu. Jeg valgte å prøve kinesologi, og det funka. Kanskje du også skulle prøve noe slikt? Akupunktur er også et godt alternativ. Jeg har brukt det også, og nå er jeg blitt gravid attpåtil. Tror det hadde mye å si at jeg fikk sluppet de gamle tankene. Jeg fikk iallefall en ny start. Håper spiren sitter hos deg/dere snart =) Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...