Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg kjenner ei jente som deg. Hun er smart, utrolig pen, har et stort hjerte og verdens koseligste smil. Dessuten er a morsom og elsker sønnen sin over alt på jord. Hun fikk en nydelig sønn samme dag som jeg fikk min - vi delte rom på sykehuset. Hun går glipp av SÅ mye godt i livet sitt, fordi hun bruker så mye tid på å sørge over sviket eks-kjæresten uttsatte henne for. Hun ble dumpet da hun var tidlig i graviditeten - "drømmedama" til denne umodne gutten hadde nemlig blitt ledig og han ville prøve seg der. Hun har hatt det drittøft. Jeg er så lei meg på hennes vegne for at hun ikke klarer å gi f@£n i eksen og den nye dama. Hun klandrer dama, ikke eksen. Hun har det jævlig vondt og aner ennå ikke hvordan hun skal komme seg ut av bitterheten. Ikke gå i samme fella. Jeg vet hvordan det er å bli sviktet - på forskjellige plan. Det er ikke verdt det å bruke tid på. La det fare. Lev livet ditt sånn DU vil ha det, drit i hele kjerringa og eksen. *hekseklem*
Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 det varmet selv om det ikke var til meg...klem til deg i dag i alle fall hihi
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Takk for det Heksa:-) Jeg bryr meg ikke om verken henne eller han. Jeg er heller ikke særlig sjalu av meg heller egentlig. Laget mest den hevn tråden for gøy, og litt fordi det hadde vært "godt" å gjøre noe stygt mot henne. Men det blir nok bare med ord. Klem fra hun med hevn-innlegget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå