optimist.. Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Ja i dag tok jeg de 2 første pillene, skal ha dobbel kur denne gangen også. Det som er anderledes denne gangen er at jeg i tilegg til Pergo også tar Metformin, noe jeg har hørt at skal være en bra kombinasjon.. Så da blir jo det litt spennende da..kanskje jeg er heldig denne gangen?! Nekter i alle fall og gi meg enda:)) Klemmer
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Lykke til optimist ) Måtte det bli din tur nå ! Klem fra
Dotten Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Masse lykke til Håper det går denne gangen..... og at en sterk liten spire flytter inn!
Gjest Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Så godt å se deg her igjen, med ny optimisme Håper virkelig at dette setter fart i sakene, og får en happy ending! Lykke til optimisten Klem
skifer Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Så flott du er igang igjen,har tenkt mye på deg. Satser på at mixen pergo+metformin gjør susen:) Lykke til Optimist . Klem Skifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå