Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei jeg ville ha konstruktiv kritikk om jeg i det heletatt ønsket kritikk, jeg har ikke noe imot saklig kritikk men når du er så voksen at alt du skriver er puke blir det noe helt annet og det fatter du også, jeg ønsket bare dele noe hyggelig med folk mellom alle disse sure innleggene på bim, men så måtte du (typisk nok en anonym, er du så redd for å undetegne med nick på noe så harmløst som ett av mine innlegg?)komme med en fullstendig umoden respons på mine følelser for mitt barn, beklager om du finner min morskjærlighet kvalmende og som søppel, men det er MINE følelser og hva JEG føler for MITT barn, altså ikke ment som underholdende litteratur for kresne ganer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok...jeg er faktisk litt enig med den andre anonym her!

Dette ble for SUKKERSØTT!

Jeg kunne selv drept for min datter, hallo hvem elsker ikke barna sine overalt på denne jord da??

Men når du skrev noe som:

"iveren hans etter og få sin faste koseskvett med melk fra puppen min"

det var litt for drøyt for meg.....!

Skrevet

skriver faste koseskvett fordi jeg har nesten ingen melk i puppene, derfor er dte bare en bitteliten skvett i puppene om morgenen og dette kaller jeg koseskvetter.. dere har vel alle sett hvor ivrige barna er når man drar fram puppen for å amme om morgenen vel?

hvorfor har det seg sånn at de to personene som ikke liker min tekst om mine følelser for mitt barn er anonyme? herregud er ikke sånn at jeg kommer til å mislike dere som mennesker eller hetse dere fordi om dere ikke liker en tekst jeg har skrevet... tror dere det siden dere undetegner med anonym?

Skrevet

Jeg synes det du skrev ble for sukkersøtt og kvalmende, men dine morsfølelser sier jeg ingenting. Vi fleste elsker barna over alt annet, men noen av oss bruker nok andre ord på det ja.

Skrevet

iveren når du kaster deg over den og drikker den faste koseskvetten, elsker å se at du blir mett og trygg i armene mine.

sto det forresten... kanskje du skulle lære å lese det ordentlig før du gjengir noe?

Skrevet

Jeg må få si hva jeg mener , som sagt ble innlegget litt for "voldsomt" for meg...betyr ikke at jeg dømmer deg fordi.

Men hvorfor skal jeg IKKE være anonym.

Jeg har verken navn eller noe på profilen min.

Hvorfor bryr du deg?

Jeg sa bare hva jeg mente om innlegget...det er jo DU som har skrevet det og lagt det ut, folk har forsjellige meninger.

Skrevet

du må gjerne si hva du mener ( nå er jeg ikke sikker på hvem av de anonyme du er) men å skrive puke er sannelig ganske umodent om det var deg..

jeg bryr meg fordi det er umulig å skille den ene anonyme fra den andre og fordi jeg ikke skjønner behovet for å gjemme nicket sitt for meg når det er kritikk, jeg ser ikke en eneste av de som likte teksten har skrevet under med anonym.. kan du fortelle meg hvorfor det er slik?jeg bare lurer

konstruktiv kritikk er helt greit, noen liker klisjeer , andre ikke.. sånn er det... men gjengi meg korrekt i det minste eller skriv noe mer konstruktivt enn puke

Skrevet

Synes det var nydelig jeg! Er vel i grunn helt unødvendig å kommentere hvis man ikke likte det, det forsurer jo bare stemningen..

Morsfølelsen er bare helt fantastisk, tenk så heldige vi er::))!!

Skrevet

Puke?? Nei du, akkurat det ordet ville jeg aldri skrevet.

Jeg har skrevet de siste innlegga.

Skrevet

ok, var en annen anonym her også skjønner du:) men at det ble for voldsomt for deg er en ærlig sak det:)

Skrevet

Det var jeg anonym som skrev det, ikke den over. Grunnen til at jeg ikke bruker nicket mitt, er at da får jeg vel på pukkelen tenker jeg. Er her inne hver dag og ser ofte folk som blir utskjellt når de går mot normen. Derfor er jeg anonym nå. Forstår heller ikke hvorfor du henger deg opp i to-tre negative når du får så mye bra respons. Det var jo det du ville ha, ikke sant?

Den konstruktive kritikken min er at det ble for oppsummeringsaktig. Videre var teksten full av klisjeer som gjorde det til grensen til det latterlige. Litt krydder i språket er fint, men det er måte på. Tegsetting og avsnitt var dårlig. Innholdet var pompøst og allment.

Skrevet

teksten var ikke ment å være pent, eller litteratur eller intellektuelt.. det var bare en tekst om hva jeg føler for barnet mitt, rett og slett, men takk for at du tar deg tid til å kommentere den du å, jeg ville ikke gitt deg på pukkelen om du signerte med nick, alle kan ikke like det samme, har mange venninner som ikke bryr seg om dikt eller liker det jeg skriver og jeg har venninner som liker dem.. jeg kan ikke begynne mislike venninnene mine bare fordi om de ikke har sansen for det jeg skriver osv, da får man bare være enige om å være uenige...

Skrevet

Nydelig skrevet!!!!

Du treffer meg rett i hjerte!

Skrevet

SUKK!!!!! Dette var fint det c",) Skikkelig gossint var det.

Du er kjempe flink!

Fikk meg til og savne ammingen kjempe masse, nyt det så lenge der klarer!

Skrevet

Dette var et nydelig innlegg, leste med tårer i øynene og bankende hjerte! Det er akkurat sånn det er, så fantastisk og så stort!

Skrevet

tusen takk jenter:) kjemekoselig at dere kjenner dere igjen i det:)

Skrevet

Så utrolig nydelig!! Fikk tårer i øynene jeg. Føler det på akkurat samme måte! ;oD

Skrevet

Fikk tårer i øynene jeg nå. Akkurat sånn jeg føler for jenta mi. Så flink du er til å skrive!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...