Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som det har begynt å bli kaldere ute, hva har dere på barna deres på rundt 3 mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en gutt på 3 mnd. Når vi er ute på tur i vogna så ligger han på saueskinnsunderlag, enten med teppe over seg eller dyne. Avhengig av når på dagen og temperatur.

Kler på han:

Bukse eller bare strømpebukse (ikke begge deler)

Sokker

Langermet body

Strikket ulljakke

Tynn lue.

Han er varm og god. Viktig å ikke kle på for mye. Tror mange klemmer å tenke på at de ligger/sitter i vogn med teppe eller dyne over seg.

Lykke til.

Skrevet

Jeg har et sånn saueskinn her, men er litt usikker på om det er ekte eller ikke...Vet at de ekte er temperaturregulerende, men hva med de som ikke er det? Men er jo uansett godt og varmt å ligge på da. Har prøvd det en gang bare.

Skrevet

Jeg har akkurat lagt nedi saueskinnet igjen nå. Så har jeg på body, bukse og sokker med dyne over. Tror han har det helt greit, han er ihvertfall alltid god og varm når jeg tar han opp. Han er ca 5 måneder.

Skrevet

Lille mann på 6 uker ligger på lammeskinn. Han har på seg bukse,body,tynn hettejakk/genser,sokker. Bruker å ha med en tynn lue hvis jeg må løfte han opp litt, tar den av i vognen. Over seg har han et teppe, når vi går på morgen bruker vi dyne.

Skrevet

Her har me på body,str.bukse,genser og bukse.strikkesokker..

Også har me tynn lue, og strikkejakke på...ligg oppå saueskinn...med dyne over seg...Varmt og godt...

Skrevet

Langermet body

Bukse

Sokker

Strikkejakke

Lue

Ligger på saueull

dyne eller ullteppe over seg

Av og til bytter vi ut bukse med strømpebukse....men ikke begge samtidig. Synes det er veldig unødvendig på små babyer som ligger i vogn, i tillegg på saueskinnsull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...