-spent- Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Nå som det har begynt å bli kaldere ute, hva har dere på barna deres på rundt 3 mnd?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Jeg har en gutt på 3 mnd. Når vi er ute på tur i vogna så ligger han på saueskinnsunderlag, enten med teppe over seg eller dyne. Avhengig av når på dagen og temperatur. Kler på han: Bukse eller bare strømpebukse (ikke begge deler) Sokker Langermet body Strikket ulljakke Tynn lue. Han er varm og god. Viktig å ikke kle på for mye. Tror mange klemmer å tenke på at de ligger/sitter i vogn med teppe eller dyne over seg. Lykke til.
-spent- Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 Jeg har et sånn saueskinn her, men er litt usikker på om det er ekte eller ikke...Vet at de ekte er temperaturregulerende, men hva med de som ikke er det? Men er jo uansett godt og varmt å ligge på da. Har prøvd det en gang bare.
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Jeg har akkurat lagt nedi saueskinnet igjen nå. Så har jeg på body, bukse og sokker med dyne over. Tror han har det helt greit, han er ihvertfall alltid god og varm når jeg tar han opp. Han er ca 5 måneder.
jua 10.12.05 Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Lille mann på 6 uker ligger på lammeskinn. Han har på seg bukse,body,tynn hettejakk/genser,sokker. Bruker å ha med en tynn lue hvis jeg må løfte han opp litt, tar den av i vognen. Over seg har han et teppe, når vi går på morgen bruker vi dyne.
snart4barnsmamma Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Her har me på body,str.bukse,genser og bukse.strikkesokker.. Også har me tynn lue, og strikkejakke på...ligg oppå saueskinn...med dyne over seg...Varmt og godt...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Langermet body Bukse Sokker Strikkejakke Lue Ligger på saueull dyne eller ullteppe over seg Av og til bytter vi ut bukse med strømpebukse....men ikke begge samtidig. Synes det er veldig unødvendig på små babyer som ligger i vogn, i tillegg på saueskinnsull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå