lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Dette står det på www.netspiren.dk: BERBERIS FRUCTUS COMP. (Populært kaldet ”Babyklister”) Berberis vulgaris, fructus D4 / Urtica urens D4 Berberis vulgaris / Urtica urens Dette er et homøopatisk produkt, som i følge Dansk lovgivning ikke er godkendt til at have nogen virkning. Så der vil af lovmæssige årsager desværre ikke følge informationer med om dette produkt. på bildet av flasken står det nederst: allergica... har dette noen mening? som f.eks at når jeg er småallergisk mot spesielle ting, at jeg burde holde meg unna?? Hva er doseringen, og hvordan er deres erfaringer om dette damer?
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 Skal visst hjelpe egget til å feste seg, forbedre blodgjennomstrømning i livmoren og hindre truende aborter. Kjempeflott for oss som har hatt sa og kjemiske aborter (visstnok) Lurer på om jeg skal bestille
Miss Dynamite Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 jeg gikk inn på siden, men jeg fant ikke den du snakket om...:S ja prøvd i over to år jeg så
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 4. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2007 søk på allergica da kommer den opp. Alt er verdt å prøve når man har strevd så lenge
Miss Dynamite Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 ja alt er verdt å prøve...selv skal jeg opereres innen 3 mnd for endometriose fant det ut for veldi kort tid siden....skikkeli kjipt..
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 4. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2007 det var synd å høre. Om ikke barnløshet skal være nok... Lykke til med operasjonen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå