Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 For en stund siden kom det en butikk i Trondheim som kun selger varer fra som er hjemmelaget rundt om kring i trøndelag eller i norge. Syltetøy, homming spekemat, oster osv. Da butikken åpnet ble den omtalt i adressa og på lokal-tv. Noen som vet hvilken butikk jeg mener? Hva heter den og hvor ligger den? Vet den ligger i sentrum en eller annen plass..
Inderøymamma Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Vet det er en butikk i Trondheim sentrum som heter Godt Brød og som kun bruker økologiske varer/gårdsmatprodukter. Kan det være den du mener? Ligger i Thomas Angellsgt. Gå ev. inn på www.bakerverksted.no og se om det kan være den samme butikken.
Inderøymamma Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Hmmm...beklager... linken heter www.bakeverksted.no (bake, ikke baker) ser jeg nå.
Lillespireengangtil Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Jeg tror kanskje du mener på den butikken som ligger i kjøpmannsgata 34,inngang i dronningensgate. Husker ikke heeelt hva den heter, men det er noe med fru.. fru jørgensen kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå