Gå til innhold

Deppa

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så deprimert om dagen.. jeg bare griner og har det vondt... er ikke så romantisk å gå gravid som jeg trodde nei...

har jo egentlig ingenting å klage over, men er bare så veldig lei meg hele tiden... ikke føler jeg noen sor mors følelse heller, og er faktisk engstelig for fødselsdepresjon..

har aldri følt meg så langt nede som jeg er nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uffda..dette høres ikke noe godt ut:o(

kan du snakke med noen om dette?lege, jordmor, familie, kjærste eler gode venner?du bør nok ikke sitte alene med slike følelser men heller få de ut slik at du får litt styrke:o)

de svangerskapshormonene er ikke alltid så gode å ha.

håper du føler deg bedre snart.

klem fra meg

Skrevet

Huff da... Jeg hadde det også slik i en laaaaaaang periode, ALT var galt, uansett hva samboeren min gjorde for meg, så var jeg like deppa. Og jeg hadde egentlig ingenting å være lei meg for, jeg bare var lei meg!! Det ble heldigvis bedre etterhvert... Men kanskje du skal ta kontakt med lege/jordmor og høre om det er noe de kan hjelpe deg med?

Skrevet

han har det ikke lett mannen min nå... jeg er så irritert på han hele tiden... jeg må gjøre noe, men jeg vet ikke hva... skal på kontroll om en uke,hvis jeg er like tung til sins da så får jeg høre med jordmor hva jeg kan gjøre... er så slitsomt å ha det sånn...

men jeg lever i håpet m at det gir seg og at mors følelsen kommer etterhvert.. det er det som skremmer meg mest...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...