Gå til innhold

Av alle ting... dette har jeg lyst til!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å FØDE!!! Og nei, jeg er ikke høygravid og sprekkeferdig, jeg er ikke en gang gravid, men de siste dagene har jeg gått rundt og fantasert om å føde, følelsen av å gi liv, den lille bylten på brystet som premie for innsatsen. Nå er det over et år siden jeg fødte og jeg har ikke sjangs til å fremkalle noen minner om smerten fra den gang. Jeg hadde en ganske normal fødsel, men hadde inneffektive rier så jeg holdt på en stund og måtte til slutt ha drypp for å få litt fart på sakene. Når jeg er der neste gang så er det ikke sikkert jeg synes det er så moro, men nå gleder jeg meg bare til det skjer igjen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan gjerne hoppe inn å ta fødselen for meg neste gang jeg er preggers ;)

Skrevet

hehe, ja hver sin lyst..

Men når det er sagt..

Selv om det ikke er så alright mens det står på så er det slett ikke så ille når det er over og man får den lille bylten opp i armene.

Å føde bekymrer meg ikke (selv om den første fødselen var litt, ja, hva skal jeg si.. Kunne gått riktig galt og kommunikasjon var et fremmedord for jm.). Det tok lillegutt en weekend å komme seg ut og epidural var det for sent å sette visstnok, selv om det varmange timer til småen hadde tenkt å komme ut.. Men drypp der i mot fikk jeg.. Uten å få vite det.

Til slutt kom en blå og litt slapp baby.

Den andre fødselen var helt ok, selv om jeg gikk med rier av og på i over en uke før de tok vannet..

Fra de tok vannet var det en flott fødsel (bortsett fra de vonde riene så klart, hehe).

Det som bekymrer meg er vel heller svangerskapet.

Det siste svangerskapet nå gikk så hardt for seg at det fra legene ble satt frem et forslag om å avslutte i uke 18..

Men je gla meg heller i "hi" og fikk lillemor.

Angrer ikke ett sekund, men..

Aldri mer gravid nei.. :-\

Men som jeg sa, velbekomme.. da er det jo bare å bli gravid først da ;-)

Skrevet

så enig,så enig,trengte ikke tid til og glemme noe som helst,fødselen var lang,men gikk utrolig fint,så jeg tenkte dette må jeg oppleve igjen,etter 2 min,var verdens deiligste følelse,jeg har født,jeg er mamma,å det er så deilig.

Men sikkert fordi jeg ikke syntes det var så ille som jeg hadde trodd,lå lenge så jeg ble vandt til smertene,så hadde det vært verre såhadde jeg nok ikke tenkt det.

Alt sammen er helt fantastisk,jeg likte og gå gravid,ble ikke lei,kunne gått gå 2 uker over,var stolt over magen,syntes det er så fint med gravide damer,en spennende tid der man gleder seg til timene hos JM,og UL,de første sparkene,rart og kjenne at det er liv inne i magen,utrolig rart at det går ann.

Skrevet

ja, jeg skjønner jo at det er litt sykt... hehe. Har jo vært heldig med min ene fødsel så jeg har liksom ikke fått skrekken. Planen er jo å få to unger til, og jeg begynner å lure på om vi bør sette i gang igjen snart... ;)

Var veldig ovenpå da fødselen var over. Allerede på gangen på vei opp til barsel var jeg over smertene ved fødselen. Jeg lå på gangen og hørte på de andre som fødte og ville bare gå inn og fortelle dem hvordan de skulle presse! Mannen min syntes jeg var ganske teit da! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...