Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Ifjor hadde vi: joggesko, høstsko og vintersko, sandaler også da. Tenkte kanskje det holdt med joggesko (hlstsko) i år for å spare penger, heller ha ullsokk inni, men han driver å har uhell, han har sluttet med bleie, men har uhell enda. Han er 3,5år. Så da må vi ha extra par sko, i dag kom han hjem med sandaler uten sokker i, vel kaldt. Fikk feber å greier. Holder det med å kjøpe ett par joggesko til, de er jo billigere eller skal jeg heller kjøpe høstsko til han?
NoDoubt Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Jenta vår på 3 år bruker joggesko nå. Når det blir kaldere begynner hun å bruke vinterskoene. Hun har aldri hatt høstsko.... Vet nesten ikke hva høstsko skulle vært engang...
Desembermamma 2002 Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Datteren min er 4,5 og det skal sies at hun går i naturbarnehage og trenger mer. Vi har: Sandaler Cherox 2 x Goretex-støvler (det ene er billige Friends som ekstrastøvler i barnehagen) 2 x gummistøvler 2 x joggesko 1 x "finstøvler" 2 x "finsko" (svart + gull) Synes ikke de kan unnvære Goretex-støvler. Se om du finner noen på salg eller kjøp Friends (best i test) for 249 på OBS
mammat2goll Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Gutten min har nå 3 par støvler 1 par goretex høstsko (fjellsko) 5 par joggesko 4 par sandaler Jeg hadde kjøpt høstsko som er vanntette. Men man må jo selfølgelig tenke litt på lommeboken også..
Tråle i Trøbbel Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Snuppa på 4,5 har 2 par joggesko 2 par sandaler 2 par støvler 1 par cherrox 1 par fjell/høst sko bretex 1 par pensko Vi bor i Trøndelag og har god bruk for høstsko, tidlig for kaldt for joggesko, men fremdeles for varmt for vintersko:-) De har forøvrig tilbud på høstsko på obs nå...
Gjest Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Jr bruker enda joggesko og støvler i bhg alt ettersom hvilket vær det er. Han har bare ett par joggesko, men om vi skulle hatt et par til så hadde jeg gått for lave viking gore tex eller noe sånt. Når det blir enda kaldere skal han ha med seg cherrox og viking vintersko med høyt skaft. Hadde det i fjor, og de viking skoene er kjempebra.
Sluffsa Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Jenta mi har: 2 pr crocks sko 1 pr viking støvler 1 pr cherokser(Som brukes mest nå på høsten) 1 pr foret støveletter 2 pr joggesko 1 pr friends sko fra OBS 1 pr sorte pensko 1 pr viking goretex til vinteren 1 pr sandaler
Tante_Sofie Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Hvilken størrelse bruker han? Jeg har en gutt på 4 år og 4 mnd har ingen som arver etter han... Nå sies det jo egentlig at sko ikke skal gå i arv, men noen av skoene har ikke blitt brukt mye... Husker ikke hva jeg har, men er litt avhvert... fra 29 og nedover passer ikke her lenger... Men blir jo kanskje dyrt å sende sko... Jeg bor i Sande i Vestfold... :-)
Gjest Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Dattern min er 3.5 år - Vi bor på Östlandet Har : 2 par stövler - 1 i bhg og 1 hjemme (så lett å glemme ibhg å ta m hjem) 2 par sandaler 2 par pen sko 1 par joggesko 1 par Viking Gore tex joggesko (KJEMPE fornöyde m dem) 1 par forede stövletter Skal kjöpe t höst /vinter: 1 par Viking thermo stövler 1. par Gore tex vinter stövler/sko Kjöper IKKE noe spes höstsko gjorde det ifjor , men ble nesten ikke brukt - bruker Thermo stövler eller viking gore tex joggesko ute på Vår/hösten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå