Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Prøver meg her også jeg, selvom de fleste her har små barn kanskje dere har noen innspill og komme med? Jeg jobber i en super barnepark med mange barn. Barna trives godt og er i alderen 2mnd til 10 år. Etter noen år nå føler jeg at jeg har gått litt tom for ideer til aktiviteter å gjøre med barna. De aktiviserer seg jo selv som regel, men er litt morsomt å gi det lille ekstra og være med å oppmuntre til lek. Har dere noen forslag til aktiviteter vi kan gjøre inne i barneparken? Det er mellom 1 og 20 barn som skal innvolveres!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Teppe leken.Alle ungene sitter i en ring ,du legger et teppe på gulvet,så velger du et barn som skal gå vekk eller evt snu seg så det ikke ser hva som skjer også skal ett annet barn i ringen gjemme seg under teppe ,også skal det barnet som snudde seg ,snu seg se på ringen og jette hvem som ligger under teppe.eller du kan skrive en historie og få barna til og si ord som du fyller ut i historien også leser du det høyt etterpå.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Ja jeg har,feks dukketeater der dem lager feks dukker selv med sokker,hansker etc,istedenfor lim kan man bruke borrelås også så kan man feks skifte ut hår eller hatter man lager i filt med garn feks.?Småbarn elsker underholdning å større liker å lage ting så det må vell være perfekt?Jeg har faktsikt tenkt å gjøre det selv med min eldre datter så kan vår lille jente ¨på 6 mnd se på,merket hun likte godt jeg lekte med hennes bunny å lagde stemmer til den,så da er jeg nok inne på noe der.Sanger å bevegelse er tingen,yeah babe verse god;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå