Gå til innhold

Til dere som tok feil hva som feilte min datter,det var:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halsen som var sår derfor våknet hun å skrek om natta for vi tok henne til barneklinikken å der fikk vi henne sjekket,alt var bra ellers,så ingen medsin men vi gav henne febernedsettendes så den natta sov hun godt så vi fikk også sove.Ja sikkert ikke mangen som har barn i 6mnders alderen her inne som har ett barn med sår hals nå da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet, det er alltid en run til at barnet ditt gråter..... vet ikke hva de andre gærningene på denne siden har sagt til dg.. :P

Skrevet

Ja, kanskje derfor du ikke skal ta ALT som blir sagt her inne for "god fisk"! :P De fleste her inne har ikke noe utdannelse innen medisin...

Skrevet

Ring legen istede for å stille spørsmål om barnets helse her inne!!!

Skrevet

???????

Greit du spørre om råd vedrørende din datter her inne,

men du lar vel ikke en gjeng på nettet stille en diagonose og tar den for godt fisk?

Misforsto jeg noe nå, eller er du ikke helt med...?

Skrevet

Hehe, ja sånn er det. Ikke lett å stille diagnose på nett, hvertfall ikke når man ikke er lege. Godt du tok med barnet til lege da, virker som det er endel som har dib som fastlege...

Skrevet

Helt enig; jeg blir ofte overgitt over den del spørsmål som stilles her inne, og ikke minst svarene som blir gitt. Slike spøsrmål tar jeg heller opp med hs eller lege.

Skrevet

Jeg skjønte ikke noe av hva du skrev over her jeg...

Jeg har ikke gitt noen råd ang. datteren din altså, men ordlyden og setningsoppbygningen gjør at det er umulig å forstå..

Skrevet

dtet er greit å stille enkelte spm her, for kanskje har noen vært i samme situasjon...men en skal selvfølgelig ikke la være å kontakte lege bare fordi en har fått en diagnose på dib. Selv om enkelte dib medlemmer kanskje er lege så kan de ikke stille diagnose uten å ha sett på barnet.

Skrevet

ut ifra innlegget å forstå, virker det som at du "dømmer" enkelte her inne fordi de ga deg galt råd..hvis jeg har forstått dette riktig, syns jeg dette innlegget var tåpelig altså..

Man spør hverandre om råd her inne, og man svarer det man kan, MEN SOM MOR ER DET DU SOM SELV MÅ VURDERE!! om du skal dømme andre her inne slik, så får du heller drite i å spørre.. Beklager altså, men dette er en side hvor man kan hjelpe hverandre og dele erfaringer, men ingen her er leger..og det er det heller ingen som utgir seg for å være! og over nett er det vel litt vanskelig å vurdere hva som feiler barnet ditt, mtp at det kliniske bildet er det viktigste..

sorry, men dette ble for dumt!

Skrevet

Nei jeg"dømmer"ingen skulle bare gi bekjed til dem det gjaldt att det ikke var noen som tippet rett for jeg ville jo ha noen tips å ideer for hva det mulighens kunne være,klart jeg tror ikke blindt på det noen skriver her inne,dem har da ikke noen kunnskap som en lege har bevare meg vell!

Skrevet

Er det meg du sikter til som har skrevet dette innlegget?For det første så spiller det ingen rolle så lenge folk flest skjønner hva jeg skriver,ja nett som du skriver så perfekt hele tiden da???

Skrevet

Nei, men seriøst, flere har toltalt misforstått dette innlegget, og det er jo en grunn til det..men samme kan det være. Det var iallefall godyt og høre at du ikke forsøkte å dømme noen, for det hadde som sagt blitt for dumt. Å få folk til å "tippe" hva som er galt med ungen sin også..hm, syns det og virker litt umodent..men skal ikke bry meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...