Nit@™ Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Hva gjør man når far og mor ikke blir enige. Jeg mener "klippe klipp", far mener "aldri i værden om vi skal klippe av han krøllene" ! Når Pilten her en dag ble kallt en "søt liten jente..." kan dere jo tenke dere selv (han hadde lyseblå klær på seg) Venter vi til han blir gammel nok til å bestemme selv tro? Litt humoristisk da.. Er ikke så alvorlig ment som det er skrevet! Men litt alvorlig også. Hvordan bli enige om klippen?
___________ Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Ikke godt og si. Men man må jo gjøre som med alt annet, ingå et kompromis. Med mindre man er dust og bare kjører på med sine egene meninger. Alternativt kan man jo ta halve hode vær
er det muuulig Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 kommer ann på om du personlig vil klippe han...eller om det er for at andre synes han er en "søt jente" noe som broren min ble kallt til han var 9....men pinnkort hår.....hihi
Gjest Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Vi har samme diskusjonen her hjemme hehe jeg nekter å klippe tuppa kort, min kjære vil at vi skal klippe henne så kort som mulig sånn at hun skal slippe å ha håret i strikk o.l. Stakkars ungen må da få ha det nydelige håret sitt, hun protesterer jo aldri på å ha strikk i det og jeg ser for meg DEN frisørregningen til slutt om vi skal klare å holde luggen kort hele tiden. Elsker håret hennes
snuppelure 74 Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Du måkke finne på å klippe de fine krøllene ;o) Fåkke lov.....FYYYYYY
Nit@™ Skrevet 3. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2007 He he... Vet din mening om den saken takk ;o) Nå funker dataen min igjen som den skal! Lasta ned nytt virusprogram, den fant ikke lite for å si det slik. Prøve og komme meg på msn i morgen jeg, så da har du bare med å være der! ;o)
snuppelure 74 Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 hihihi ;o) Jeg er vel sikkert der i hvertfall etter 7 på kvelden og kanskje mellom 12-14 mens snuppa sover formiddagsluren sin ;o)
LisaColli Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 hahahaha, av en eller annen grunn trodde jeg du snakket om omskjæring "jeg mener klippe klipp"!! leste feil og; "aldri i livet om vi skal klippe av han KØLLENE" huff, godt det var håret det er snakk om det er jo sååå fint med krøller på gutter, men jeg ville ikke hatt det for langt heller. har ikke klippe-problematikken enda her i huset, men jeg kommer til å drite i hva gubben sier, hehe han mener aldri noe uansett, haha klipp du:)
Monajenten Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Nei men mami da, for en tullete samboer!! En ting med gutter men dere får da ikke klippe jenten kort!!!!!!!!!!! :-o
Hot Midget ! Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 Haha Pilten faktisk...Bare klipp Pilten du;) (her jeg bor er det kallenavn for guttetiss) *sorry,måtte bare le*
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 Hvem vasker barnets hår? Her var det jeg som vasket barnest hår.. og jo mer hår det er jo vanskeligere er det å skylle ut shampo og balsam (som gjerne trengs når håret er langt). Jeg gadd ikke styre med dette så gutten vår har kort hår. Han har litt lenger på vinteren.. men om sommeren er hodet fullt av sand og diverse.. og jeg orker ikke den jobben. Dessuten kler han best kort hår.. Jeg er for øvrig innstillt å å la lillesøster få ha langt hår, men gjerne ikke så langt at det bare er flokete og stygt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå