Sabii2 Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 hvor mange dager/uker etter befrukting begynte du å merke de første symptomene på graviditet? og hvilke symptomer?
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Denne gang kjente jeg att jeg ble gravid, sa til mannen min nå skjedde det noe. Jeg hadde rett =0) Ellers er det bare att mensen ble borte. Har nesten ikke hatt noen symptomer med noen av jentene. Litt trøtt nå men det er vel normalt når en har en på 15 måneder og høygravid =0)
NoDoubt Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Med nummer 1 så bare visste jeg at jeg var gravid! Tok test dagen etter IKM men den var negativ. 4 dager etter fikk jeg halsbrann på kvelden tok ny test dagen etter og den var positiv. Med nummer 2 testa jeg negativt på IKM, hadde ikke noen spesiell følelse som gangen før og tenkte at jeg ikke var gravid. Dagen etter IKM fikk jeg halsbrann på kvelden og tenkte: "Jøss, er jeg gravid allikevel?" Tok ny test dagen etter og den var svakt positiv.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Ingen symtomer før etter jeg testet positivt. Kun manglende mens. Noen dager etter hadde jeg en liten blødning, så begynte jeg å kaste opp i slutten av uke 4 og det holdt frem til 1 time før snuppa så dagens lys :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå