linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Tenkte å be sambo om å kjøpe babyline eller aco (noen som har noe annet å anbefale?) , og lurer på om det er noen apotek som har en slags all in one pakke, han syns det blir litt lettere i stede for å plukke ut en og en ting (han er jo usikker på hva som er nødvendig også). Og finnes det en slik pakke så er det ofte billigere også , ønsker ikke natusan. Takk for svar
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Ei venninde av meg fikk nettopp barn,hun fikk beskjed om at hun ikke bruke noe som helst,bare rent vann!!
trollet¤ Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 babyline var ialf best i test gjennom tv2 hjelper dg, og har itilegg svanemerket. Apoteket har vell alt du trenger av produkter fra babyline, men har ikke sett at de har noe all in one pakke fordi.
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 3. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2007 Får sende mammaen min på handletur i stedet tenker jeg Jeg tenker ikke bare på hudlotion og slikt, men også nødvendige kremer (zink salve) , babyolje osv. Takk for svar likevel, har noen sett en all in one pakke , så skrik ut
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Vi har brukt matolje fra kjøkkenbenken på kluten om det er mye bæsj. Matolje er organisk og snill mot huden. Om den i tillegg er uraffinert (ekstra virgin er gjerne det) er det fint... Om den er raffinert har med foredlinga i produksjonsprosessen å gjøre. Babyline sin olje er SOYAbasert, og demed en organisk matolje, så dette er ikke rart! Fler kjøkkenremedier: Potetmel er like effektivt mot en klam og sår rumpe som babypudder som er talkum. Og snilt! Skal jo bare tørke huden. OM nødvendig (har brukt dette en eller to ganger på sønnen vår på 2). I tillegg kan man få bruk for en stellekrem/zinksalve om rumpa blir sår. Det trenger den slett ikke å bli om bæsjen tas umiddelbart og rumpa får luft og holdes tørr. Her er det mye å velge mellom. Jeg har brukt Weleda sin Nappy Change-salve. Trenger vanligvis bare en påsmøring OM han er rød inni rumpa. Ingen såpe, ingen shampo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå