Gå til innhold

Da var dagen vel overstått :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og for en dag!

Nydelig vær,strålende sol og varmt.

Stemningsfull gudstjeneste,nydelig konfirmant,deilig mat,flotte sanger fra datterens venninne, flinke og effektive serveringsvenninner. En rørende overraskende tale fra datteren min...tårene rant i strie strømmer hos flere enn meg.Og selv klarte jeg meg nesten gjennom min uten for mye gråting ;)

Lillegutt hadde storkost seg hos barnevaktene,og hadde vært med dem på åpen gård.Snille lillebror...første gang borte fra oss,og like blid :))

En stor takk til RoryogEm som tok mange kjempeflotte bilder utenfor kirken! :)))

Skal høre med henne om det er greit at dere får linken og passordet fra meg.

Hovedpersonen selv strålte....masse nydelige gaver,og gode ord fra faddere,tanter,besteforeldre+++

En slitsom dag,både før og etter.Satt meg først nå etter jeg stod opp i dag tidlig.Mye å rydde opp...og nesten alle møblene var lagret i garagen ;)

Flinke,gode samboeren min har jobbet som en helt...nå bar vi resten på plass.Over stokk og stein,koster,parasoller,blomsterurner,dukkevogner og leketraktorer og enda mer som har blåst utover på feltet der vi bor :))

Nå skal jeg smake på kakene,har masse igjen...og igår bare stresset jeg :)

Håper dere har det bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjertelig til lykke med konfirmant og vel overstått fest:-) Flott at dagen ble så fin for dere alle:-)

Skrevet

gratulerer med konfirmant.

Godt å høre at sola kom,alt klaffa,og at dagen ble fin.

Er vel godt å sette seg ned å vite at alt er i box.alt du har slitt for så lenge er ferdig =)

Kos deg med kaker.du har fortjent det etter alt arbeidet,hehe.

Klem

Skrevet

Gratulerer med vel overstått konfirmasjon!!!!

Kos deg med kakerestene!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer med vel overstått til både konfirmant og den flinke mammaen som har dratt det hele i havn.... Innrømmer at jeg har sneket meg inn og tittet på den nydelige jenta som var så strålende vakker!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...