Gå til innhold

Dere interiør mennesker... Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har malt kjøkkenveggene grå, litt mørk tone, har hvit innredning og har litt lyst på turkise mosaikkfliser mellom benken og overskapene... Hva tror dere om det? Det blir på nesten 2 hele vegger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke bilde da? Litt lettere å uttale seg...

Kommer ann på gråfargen og hva slags turkis de flisene er.. Blanke, matte, store, små? Helt ensfarga, fargespill i de osv ??

Skrevet

nå er nok ikk ejeg et sånt interiørmenneske du sikter til da, men eg kan si hva jeg mener:)

kommer jo litt an p åhva du er ute etter da, om du vil ha det som er in nå, eller om du vil ha noe litt mer tidløst?!

fargemessig kan det jo gå, men personlig ville jeg nok ikke valgt den fargen fordi man fort kan bli lei.

du kunne jo valge en mosaikkflis i forskjellige off white og grå toner da? i av lange små fliser? blir kjempe stilig...

det blir hvertfall mer tidløst da.....

har akkurat bestilt vårt kjøkken, men det gå ri hvitt, og bruntoner det da :) ellers er mørkegråvegger med hvite lister og innredning vedlog fint det:=)

Skrevet

Jeg er ikke så glad i kickfarger på "faste" ting, altså ting som ikke kan byttes i en fei :o)

Jeg blir nemlig fort lei, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...