JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 hvis jeg drikker et par pils i morgen kveld?
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 På helsenett.no står det at en skal vente 3 timer når en har drukket to glass rødvin. Rødvin og pils har ikke samme alkoholprosent i seg,så jeg antar at å vente 3 timer etter å ha drukket 1 øl er ok,men ikke 6 timer etter 2 øl,eller 9 timer etter å ha drukket 3 øl.. Får være måte på...
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 3 timer pr enhet.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Man kan drikke inntil 2 øl og forsatt amme.drikker man seg full,så vent like lenge som om du skulle ha kjørt bil.
Go`mamma`n... Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Når du er kjørbar - er du ammbar!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 4. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2007 Jeg kjører ikke bil så jeg vet liksom ikke helt når jeg kan regne meg som kjørbar... Hvis jeg tar tre øl, må jeg virkelig vente NI timer? Høres ikke det litt drøyt ut?
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 har hørt noe om at hvsi barnet er under 6 mnd skal man vente 3 timer pr enhet...3-4 pils og 9 timer er drøyt ja.. jeg tar meg gjerne 3 pils på kvelden og ammer på morran.. :=) gjorde det fra mini var 6 mnd-.- før det var jeg mer striks..
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 4. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. september 2007 Nå er hun bare tre og en halv måned. Jeg har ikke drukket på et år nå, er ikke sikkert jeg gjør det ikveld heller., men jeg har lovet å holde meg borte fra hjemmet slik at far og datter skal få litt kvalitetstid sammen, så da kan jeg like gjerne være ute på ordentlig:) Gruer meg litt til å være borte fra babyen min jeg, men pappaen gleder seg veldig.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 det går så bra så:=) tar hun flaske? i så fall er det jo bare å gi flaske ett måltid så er du sikker:=) kos deg
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 4. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. september 2007 Ja, hun har tatt flaske den ene gangen vi har prøvd. Jeg skal uansett vente med å innta noe skummelt å drikke til pappaen har gitt henne et måltid med flaska i kveld så jeg vet at de klarer seg uten meg og puppen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå