Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Tok positiv EL-test i går (strips og cb) men testet negativt i dag. Skal ikke den ha vist positiv i dag også?? Noen som har opplevd dette? Har jeg ikke EL alikevel? =(
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Hopper på denne jeg da jeg tenkte jeg skulle spørre om det samme. men brukte bare strips..
Gjest Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Etter å ha surfet litt på nettet fant jeg dette: "9. Går det an å få positiv eggløsningstest og likevel IKKE få eggløsning? Jepp! Det er fullt mulig for kroppen å forberede eggløsning, ha LH-stigning og likevel ikke slippe noe egg. Årsakene til at slikt skjer varierer, det kan være sykdom, stress, reise eller rett og slett tilfeldigheter. Når slikt skjer vil som regel LH synke igjen og tegnene på eggløsning vil gjerne forsvinne, selv om de også kan fortsette. Vanligvis får man eggløsning etter at årsaken til det mislykkede første forsøket er fikset. Dette kan forresten skje flere ganger gjennom en syklus. Det er derfor aldri noen garanti for at man har eggløsning selv om man får positiv eggløsningstest. Eggløsningstester er mest nøyaktige når de brukes parallellt med tempmåling, siden tempstigningen eller mangel på sådan vil bekrefte eller avkrefte om hvorvidt det positive utslaget virkelig førte til eggløsning.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå