Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg gav min lille på 3mnd mormelkerstatning for første gang på søndag pga dåp å hadde ikke tid til å kle av bunaden i kirka mens vi ventet på å få komme opp, derfor hadde jeg med ei flaske han fikk mens vi ventet.. han drakk bare 100mm! når han får morsmelk kan han drikke 200, og av og til mer.. gjedde han erstatning til neste måltid å, drakk bare 100mm da og.. det jeg lurer på er om di blir "mere" mett av erstatning?? (det var ingen problem og gi han det, han likte det, og var mett og fornøyd etterpå)
¤ my precious ¤ Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Jeg vet ikke om de blir fortere mette av MME, men det sies jo at de bruker lengre tid på å fordøye MME enn MM - så det kan jo hende at de blir fortere mette av det....
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Så di er altså mette lengre med erstatning? han såver ikke mer en 3 timer på natta før han vill ha mat, så ikveld før jeg la han gidde jeg han erstatning, å så fikk han litt puppekos etterpå i håp om at han kansje blir litt "annerledes" mett av det, å såver lengre.. har så lyst å såve en hel natt nå, noe jeg ikke har gjort på 3 mnd...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Didrik får bare flaske og han drikker bare 130 pr måltid, mme er mer mettende enn mm så sikkert derfor. Han er forresten 4 mnd og har drukket samme mengde lenge nå
¤ my precious ¤ Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Det sies at de er mette lengre med MME og jeg tror nok at det stemmer, hvertfall på trollungen min. Han får forresten ca 210 ml(tilsammen) på hvert måltid(ikke alltid han drikke opp alt,ammer alltid først) på dagen og ca 260 ml(tilsammen) før han legger seg. Han begynte å sove hele natten igjennom da han var 3 måneder :-) Kjempe glad for det, for det var jo slitsomt å amme og gjøre istand flaske hver 2.-4. time døgnet rundt...*bank i bordet*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå