Gå til innhold

Jeg er ikke så mye her inne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men i alle innleggene jeg har lest av Dr. Yppert så skriver han at vedkommende er feit og trygdesnylter. På tide å utvide repetoaret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kun til de som tar seg nær av det oss andre bare ler........ikke da av yppert!

Skrevet

Yppert...

Så du ikke hva jeg skrev i en annen tråd her?

Ta det med ro - husk blodtrykket!

Skrevet

liker repetoaret hans som det er jeg.

men det jeg finner snodig er alle nickene med barnas navn inni. eier dere ikke egen identitet? snakker dere for barna deres her inne? hm?

Skrevet

Og hva slags folk liker du da?

Skrevet

Fangbrett???

Hva er egentlig det?

Skrevet

krangla.....

Da burde ikke jeg eie identitet i det hele tatt, som har.. En fotballklubb og sønnen min sitt navn..

Dårlig fantasi?

Tja..

Mulig..

=)

Men, jeg elsker begge deler av hele mitt hjerte (på litt forskjellige måter da.. ;) Og skammer meg ikke av å gjøre det heller...

Derfor:

Skrevet

Doktor!

Gjenta etter meg: M-i-n-i-p-u-l-t, minipult. Også kallt putebord!

Se der du gamle ørn, to nye ord har du lært i dag:o)

Skrevet

Syns du det er snodig at man bruker barnets navn i nicket? Dette er et interesseforum, der barna er interessen. Derfor er det helt naturlig å velge et nick som inneholder litt informasjon om interessen. På motorsykkelforum f.eks., så er det ikke uvanlig å ha et nick som avslører hva slags sykkel man kjører. Skjønner ikke at dette ikke er helt innlysende og langt fra snodig!

Skrevet

Barn er overhodet ikke min interesse her inne, i hvert fall, fri og bevare.

Skrevet

hva i all verden har det med saken å gjøre? jeg setter barna mine høyere enn høyest jeg også, men jeg trenger ikke proklamere det selvsagte for hele dib-forumet. tviler du på at andre ikke ser din kjærlighet for han om du ikke reklamerer barnets navn i nicket ditt?

skammer deg ikke over at du er glad i han? for en snodig ting å ting å si.

du er ikke her på vegne av barnet ditt, du er her på vegne av deg selv. har Daniel bruk for dib-forumet? neppe.

Skrevet

ok..så Nikolai sitter her isammen med deg? tipper han koser seg voldsomt!

Skrevet

Har du tungt for det kranglaragna? Barnet trenger ikke å være fysisk til stede for at hovedårsaken til at man er her inne er pga. h*n.

Skrevet

om jeg har tungt for det? snu om på spørsmålet er du snill.

tenger ikke være fysisk tilstede? nehei, så du har for vane å drasse folk med deg enten de vil eller ikke? er det i Nikolai's ånd du krangler akkuratt nå?

har du spurt han om han liker dib? gjør han?

jeg er ikke her inne på vegne av barna mine, jeg er her på vegne av meg selv. takk gud!

selv om man får barn betyr ikke det at man oppløses som individ lille venn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...