Anonym*Gullklump* Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Min kjære samboer har jobb som innebærer en del reising men han har gitt beskjed om at når det nærmer seg slutten av september skal han holde seg på kontoret i tilfelle det skulle skje noe. Dette syntes jeg er kjempe flott. I dag reiste han med en båt og kommer hjem på Torsdag det er i hvertfall bestemt at han skal det. (som regel har han ikke noe dag på når han kommer hjem) Problemet mitt er at jeg føler meg ikke trygg her hjemme uten han lenger. Skjønner det ikke har ikke vært noe problem før no liksom. Syntes det er fælt, jeg er redd og klarer ikke å slappe av. Jeg er så ufattelig utrygg og det merkes i hele kroppen. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Noen andre som har hatt det slik?
*dragonfly* Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Du bør ha bagen din ferdigpakket og tenk slik at om noe skjer så ringer du føden og spør. Da er det ikke så mye mer typen din kunne ha gjort, så bare slapp av. Du kan jo ta taxi til sykehuset om noe skjer. Er du førstegangs så forstår jeg at du er usikker og at det er kjipt å sitte alene m angsten. Du bør si det til kjæresten din og be ham om å ringe deg ofte. Du har ikke ei venninne som kan sove over hos deg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå