Gå til innhold

Noen med IKM 7.sept og symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM på lørdag (sånn cirka da syklusen er litt ustabil). Er kvalm flere ganger om dagen hver eneste dag. Veldig underliggende kvalme. Kommer og går i bølger. Ikke så ille at jeg føler for å spy. Bortsett fra det merker jeg ikke noe spes. Ømme pupper, men det har jeg alltid før mens. Går det virkelig an å innbilde seg at man er kvalm? Noen der ute med liknende erfaringer?

Setter også pris på tilbakemeldinger fra dere som har vært gravide før og som har funnet veien hit på nytt!

Krysser fingrene for klaff i 1pp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har en gutt på 6 fra før. Har nå bestemt at det virkelig er på tide å prøve igjen. Dette er derfor 1.pp. Jeg har IKM 9. sept. Jeg har hatt masse symptomer etter EL. Har som du hatt kvalme som kommer og går. Ikke så ille at jeg må kaste opp, men nok til at det er ubehagelig. Jeg har hatt stikkinger i brystene og smerter ala mens smerter. Tok en test i dag tidlig, men regner med at det er for tidlig til å slå ut uansett på den vanlige CB testen. Den var i allefall negativ. Har nå bestemt at jeg ikke skal ta den siste testen før lørdag/søndag. Eller kanskje jeg skal vente og se om TR kommer og teste etter neste helg.

Lykke til! Håper det klaffer på 1. forsøk for deg.

Skrevet

tja, si d. Er ikke helt sikker på når den skulle ha kommet eller skal komme. Noen her som mente lørdag eller søndag i helga. og har fortsatt ikke fått den. Men så er det 6 måneder siden fødsel og jeghar bare hatt mensen 1 gang etter d. mulig den ikke er helt stabil enda så...

Men håper. Tror jeg kjenner ekstra godt etter om det er antydninger til kvalme eller andre tegn til at en evt test vil vise positiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...