Gå til innhold

SPAARK!!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kjente jeg det første ordentlige sparket! har kjent to "spark" i forrige uke. Men nå var det ingen tvil. Det var så morsomt, til og med samboer kjente det på magen. Ikke selve sparket, men en hard "klump" som forsvant etter noen sekunder. Det var så morsomt. Herrgud!!!! :D

Min lille største skatt har gitt meg et skikkelig livstegn. Jeg er så lykkelig! :) 17+1 idag :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja dette var jo bare helt beyond everything. hehe... hadde ikke trodd det skulle være så rart og morsomt :D

det bare presset på fra innsiden, åsså kjente vi den fra utsiden av magen :) tror samboer syns det var litt merkelig, men selvfølgelig morsomt. han er så stille nå ;) hehe---

Skrevet

Ja, det er skikkelig rar og morsom følelse!

Jenta vår er litt sjenert innimellom, og slutter å sparke når pappan legger handa på magen min, men andre ganger er hun stille helt til han har handa på magen, og da slår hun til med noen superspark. Moro for han også å kunne kjenne liv!

Skrevet

hehe, så morsomt. det må du skrive ned i en bok, slik at du ikke glemmer det og kan fortelle det til prinsessa di :) eller skrive det i en sånn bok som man vanligvis bruker å lage til skattene :)

hehe, må le litt av det du forteller. Morsomt å fundere på hvilken personlighet hun har når hun driver å lurer pappan sånn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...