LisaColli Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 har plutselig blitt skikkelig høst her, og det kom ganske fort synes dette med påkledning er litt vanskelig. hun er nå 8 mnd, og vil opp å se når hun er i vogna. er det best å bruke litt tykk ytterdress? bruker dere pose o.l? hvilken type pose evt? eller hva annet?
Gjest Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 ettersom at det er lunt og godt oppi vognen så så ligge rhun på lammeskinn med dyne over, og kanskje et pledd så jeg vet det ikke trekker inn ved benene. har på seg strømpebukse eller bukse, body og kanskje en cardigan.... ikke lue enda, men tror jeg skal få kjøp et par vanter for hun blir litt kald på fingrene...
LisaColli Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 okei her har jeg brukt å ha på en ekstra strikket jakke, lue og et teppe over. men nå er det under 10 grader og vind ute på dagene, så i dag hadde jeg på sånn halvtykk utedress og lue, med helseteppet over bena. siden hun sitter i vogna, stikker hun liksom opp av det lune, hehe.. men etterhvert da, bruker man ytterklær på de, og putter de ned i en pose? tenker på når hun blir litt større også, og det blir vinter ute.. huff, er helt håpløs jeg
silhah og emilie Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 akkurat nå har jeg på henne strømpebukse, body, genser, bukse, sokker, fleece eller ull jakke og lue.. hun sitter i en fleece pose eller lammeskinn med fleecepledd over seg:) har quinny vogn da og den er ikke så lun egentlig er kaldt her ja:s
jamy Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Lillegutt er 7,5 mnd. vi bor i oslo ikke alltis så kaldt. Har på bukse,body,genser,strikkejakke.tynn lue tykke sokker. Sitter i tynn flece vognpose.
lenej :o) Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 mini har det så fint i koseposen sin, her i det kalde nord!! koseposen og vognkosen sin, som er et lite helseteppe
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Bor i Oslo. Kaldt om morgenen, men på dagen blir det jo alt fra 12 til 18 grader. Passer veldig nøye på at hun ikke har for mye på seg. Min er også 8 mnd. Har på: Body Tynn genser Bukse (litt tykkere enn de hun hadde i sommer) gode sokker Fleeze-jakke Tynn bomullslue Har et teppe over seg på det kaldeste. Synes det er tidlig å begynne med strømpebukse, hvertfall når jeg bruker cordbukser og andre tykkere bukser. Vognposer som saueskinnspose vil jeg "spare" til det er skikkelig kaldt. Holder lenge med ullteppe. Jenta mi er varm og god - tror det er mange som er redde for at barna fryser og pakker dem inn alt for mye....ikke veldig bra det heller!!!
Gjest Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Jeg bruker body, strømpebukse, bukse ( tynn.. uten for.. derfor strømpebukse.. ) jakke, og tynn lue. har også dyne på seg i vogna nå. 7,5 mnd.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Vi bor rett utenfor Tønsberg. Ganske kaldt når han tar formiddagsluren sin mellom 9 og 11. Da har han på seg body, tynn bukse, tynn bomullstrøye, strikka ullbukse og jakke og en tynn lue... ligger pakka ned i Odenwalder dunpose.....Ligger i en Quinny vogn som ikke er så lun så jeg føler han må ha litt klær på seg idag for eksempel når det blåser så veldig..... Han er snart 7 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå