Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 hva skal man gjøre for at de ikke slår seg fordervet? Min reiste seg opp i går, 6 1/2 mnd gammel. De eier jo ikke frykt i denne alderen, slipper seg og tror de kan gå - og det kan de jo ikke. Hvordan løste dere det? Jeg fotfølger min hele dagen og er alltid beredt til å ta i mot. Føler jeg ikke får gjort annet.
ScaryMama Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Jeg måtta bare la min falle og slå seg en del, og det ble mye i begynnelsen! Slo seg så overleppen sprakk og det var blod og en skummel opplevelse. Det virket som om han aldri skulle lære hva som var farlig for han slo seg på samme måte om og om igjen. Men det tok faktisk ikke lang tid før han fikk kontroll på kroppen og sluttet å slå seg. Vår oppgave er å gjøre oppdagelsesprosessen deres så trygg som mulig, men de må nesten falle litt for å lære:)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Ja, litt knall og fall må vel til, men mitt hønemorinstinkt klarer det ikke. Hvor gammel var gutten din da han begynte med denne form for risikosport? (HI)
Gjest Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 var ikke så my eå gjøre med det da:) hun måtte jo bare få prøve seg frem. jeg la innimellom ammeputen bak henne da, så det kunne ta i mot litt hvis hun skulle falle. som oftes var grunnen til at hun falt at leken hun dro seg opp etter vippet så da rakk jeg ofte frem først.. hihi hun falle roftere nå som hun skal gå rundt alt som er....
ScaryMama Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Han var 7mnd da han begynte, og fikk rimelig god kontroll da han var 8mnd. Et par uker senere så hadde han full kontroll på å reise seg og sette seg ned og slo seg så og si aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå