supergyda Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg savner ord for følgende: En dings/brett/plate som man kan ha i fanget og skrive på. Under platen er det en slags saccosekkpute som gjør at dingsen ligger stødig. Noen som vet?
supergyda Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 Ja, et kjapt nettsøk bekrefter at du kødder. Men det er et like godt forslag som det jeg klarte å komme på (fangpult)
Dronningen! Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Ro deg ned nå Yppert - husk blodtrykket!!! Du ble bare sur du over at jeg hadde rett!
Dronningen! Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Så feil kan man ta altså) Det ordet skal prentes inn i hodet til datteren min, da vil hun i hvertfall ikke sitte her om 25 år og komme med vranglære!
Gjest Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Den står bak sofaen, og skal ligge på mine vakre knær i morra og understøtte min høyverdige leseprosess. Hjemmedag, here I come. Og ja, den heter minipult, hvilket er nokså morsomt - jeg tror det er det en del her inne ble utsatt for under sitt uplanlagte barns unnfangelse, og hvordan skulle de vite at man kunne bli gravid når man bare minipulte?
supergyda Skrevet 3. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. september 2007 Jeg takker alle dere som har opplyst meg i sakens anledning, både med korrekt betegnelse på faenskapet og i tillegg utvidet mitt ordforåd med et par mindre korrekte betegnelser. Tusen millioner. Nå jogger jeg lett småhumrende til sengs og håper på å bli minipult ;-)
lilja70 Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 Mens jeg akkurat logger innom, siden gubben fremdeles er ute... -Og jeg tar slett ikke til takke med minipult, nei. Skal det være, så får det jammen STÅ til, ja.
supergyda Skrevet 4. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 4. september 2007 Yppert sine svar har forsvunnet - hvor tok de veien?
Gjest Skrevet 4. september 2007 #13 Skrevet 4. september 2007 Maksipult er best, ingen protest. Men nå har morderator vært her og fjerna alle ypperts innlegg igjen, og det har skjedd siden i går kveld, så tråden (og ikke minst HKH...) framstår som noe usammenhengende...
supergyda Skrevet 4. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 4. september 2007 Og hva er årsaken til det? Ikke bare HKH, jeg ser jo ut som om jeg snakker med meg selv.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #15 Skrevet 4. september 2007 Moderator sletter kjapt og gjerne Yppert, men meget ugjerne noen andre.
supergyda Skrevet 4. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 4. september 2007 Inni er vi like, men det er utenpå. Må løpe, plikten kaller. Ha en fortreffelig dag med minipulten din.
Dronningen! Skrevet 4. september 2007 #18 Skrevet 4. september 2007 Supergyda... Denne tråden får oss til å fremstå som idioter. Vil moderator ha oss til å tro at vi faktisk har afasi? Eller er egentlig Dr. Yppert Skybert? Spøkelseskladden?
supergyda Skrevet 4. september 2007 Forfatter #19 Skrevet 4. september 2007 Det er en konspirasjon iscenesatt av meg, moderator og Yppert, der hensikten er å få det til å se ut som om kranglerne lider av vrangforestillinger. Iallefall mer enn vanlig. Hilsen Skybert
Willemo Skrevet 4. september 2007 #20 Skrevet 4. september 2007 Et øyeblikk ble jeg litt skremt her... Godt jeg tok meg tid til å lese igjennom hele tråden ellers hadde jeg nok gått resten av dagen og trodd det var min ullhjerne som ikke fungerte, hehe :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå