Alvilde<3 Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Vi har bare booket lokale og kirke. Fotograf til hele dagen(ikke i studio)Lurer på å begynne med bordkort, invitasjoner og diverse nå for vi har myyye å gjøre til mai. Bryllup, flytting og baby i januar. Blir jo gøy da, men vil ikke se tilbake på det som stress. Derfor vil jeg begynne i de småe nå. Tips til andre ting jeg kan gjøre?!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Hei Lucy, Jeg blir forhåpentligvis mai brud! Har akkurat forlovet oss, så har ikke planlagt noen ting. Vi prøver å få barn da, så jeg tenker at det kan bli litt mye på en gang kanskje? Ser du skal ha i januar, hvordan tenker dere å gjøre det med babyen? Hvis det klaffet for oss nå har jeg termin i midten av mai, da lurer jeg på om vi heller bør planlegge februarbryllup eller septemberbryllup? Har du noen tanker om det å være gravid brud? Dere får jo noen måneder i mellom, tenker jeg også vil ha det om vi skal vente for å komme litt i "shape".. Må desverre signere med anonym, for jeg er redd for å støte på kjenninger som ikke vet babyplanene!
Mulle :) Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 No blir jeg Juni brud da Men har klart : Lokale Kirke Kokk og servitører Toastmaster Og forlovere.
Alvilde<3 Skrevet 7. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2007 Jeg synes det er fint med gravide bruder : ) Men jeg ville nok ikke hatt termin og bryllup så nært nei. Ville nok hatt en stund igjen. Kan jo plutselig få før tiden eller bli dårlig i løpet av svangerskapet! Vet jo aldri.. Vi kommer til å ha en barnevakt(søskenbarnet mitt på 17 år). Men gutten vår blir nok med til middag iallefall. Regner med å måtte pumpe meg noen ganger i løpet av dagen. Men satser på at det skal gå fint jeg : ) Ordner seg alltid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå