Gå til innhold

Mai 2008 bruder. Hva har dere klart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bare booket lokale og kirke. Fotograf til hele dagen(ikke i studio)Lurer på å begynne med bordkort, invitasjoner og diverse nå for vi har myyye å gjøre til mai. Bryllup, flytting og baby i januar. Blir jo gøy da, men vil ikke se tilbake på det som stress. Derfor vil jeg begynne i de småe nå.

Tips til andre ting jeg kan gjøre?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lucy,

Jeg blir forhåpentligvis mai brud! Har akkurat forlovet oss, så har ikke planlagt noen ting. Vi prøver å få barn da, så jeg tenker at det kan bli litt mye på en gang kanskje? Ser du skal ha i januar, hvordan tenker dere å gjøre det med babyen? Hvis det klaffet for oss nå har jeg termin i midten av mai, da lurer jeg på om vi heller bør planlegge februarbryllup eller septemberbryllup? Har du noen tanker om det å være gravid brud? Dere får jo noen måneder i mellom, tenker jeg også vil ha det om vi skal vente for å komme litt i "shape"..

Må desverre signere med anonym, for jeg er redd for å støte på kjenninger som ikke vet babyplanene!

Skrevet

No blir jeg Juni brud da :D

Men har klart :

Lokale

Kirke

Kokk og servitører

Toastmaster

Og forlovere.

Skrevet

Jeg synes det er fint med gravide bruder : ) Men jeg ville nok ikke hatt termin og bryllup så nært nei. Ville nok hatt en stund igjen. Kan jo plutselig få før tiden eller bli dårlig i løpet av svangerskapet! Vet jo aldri..

Vi kommer til å ha en barnevakt(søskenbarnet mitt på 17 år). Men gutten vår blir nok med til middag iallefall. Regner med å måtte pumpe meg noen ganger i løpet av dagen. Men satser på at det skal gå fint jeg : ) Ordner seg alltid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...