Gå til innhold

Tulleinnlegg på kranglesiden? Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare skjønner ikke dette!

Hva er morsomt med å legge ut et useriøst innlegg for å få folk til å krangle på denne siden? Er man først så teit at man skal legge ut tulleinnlegg, må det da vel være mye morsommere å legge dem ut på et av de andre forumene, eller? Her vet jo (stort sett) alle at det er kødd.

Merkelige greier... Ja ja jeg kan vel ikke skjønne meg på alle heller... ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næææææi, nå tuller du?!?!?

Skrevet

Du sier at stort sett alle her inne gjenkjenner tulleinnlegg når de ser dem, men jeg synes slike innlegg får massiv respons av rettferdige hormontroll som skal sette på plass disse anonyme HI'ene hver eneste gang.

Skrevet

Er det morsommere å få folk til å krangle på andre siden enn kranglesiden? Kanskje du er inne på noe... Hva med å terrorisere de inne på Bli Gravid litt, eller de på sen abort? Takk for tipset!

Skrevet

Hva er "hormontroll"? De som ikke er enige med deg?

Skrevet

Nei. Du er nok oppegående nok til å forstå hva jeg mener, men hormontroll er en samlebetegnelse på gravide, i utgangspunktet muligens søte jenter, som i hete øyeblikk (som tydeligvis kan vare en stund) lar seg rive med av stormen av irrasjonelle impulser som strømmer gjennom kroppene deres. Resultatet er en større mengde innlegg som inneholder forbausende mengder utropstegn og spørsmålstegn, ledsaget av noen bokstaver hulter til bulter som på gode dager tar seg sammen og danner mer eller mindre forståelige ord og setninger. Summen av disse igjen er gjerne en rekke utsagn som i beste fall kan ses på som reaksjoner på en kjemisk prosess i kroppen som helt tydelig vanskelig lar seg styre. Hvis jeg legger til, sånn i et litt lavere toneleie her, at enkelte av disse hormontrollene visstnok ikke er gravide, så blir du vel forvirret tenker jeg. Vel, til det sier jeg at "hormontroll" er den enkle måten å beskrive dem på. Mer du lurte på?

Skrevet

Jeab driver bare å ypper til krangel. H*n bruker nick for da kan h*n beskylde de anonyme for å mobbe h*n når noen er uenig.

Skrevet

Kranglesiden er for mange enslags klagemur!

Her kan man kødde, tømme seg for dritt i form av å lire av seg mange utropstegn osv. Jeg selv synes mange av innleggene er teite, og jeg vet at det er det som er meningen også. Å provosere, å få en usakelig diskusjon i gang osv. Alle vet at det er mye bullshit her, men det er litt morro også innimellom. Dessuten kan man få skikkelig latterkikk av de frekke svarene og morsomme poengene som kommer! Jeg synes det er fett her jeg!

Skrevet

NN driver bare og prater piss. Den bruker ikke nick, for da kan den komme med konspirasjonsteoriene sine og mobbe folk som bruker nick når tilværelsen på krangle blir for mye for den.

Skrevet

Jeab/HI, du gjør en glimrende jobb med å understreke det jeg skriver.

Ved å bruke "den" eksemplifiserer du hvordan du ypper til krangel. HAHAHAHA!!!

Og de mobbe-beskyldningene dine får du dra lenger ut på landet med. (Land? Hvilket land? HAHAHAHA!!!)

Skrevet

Tror det er du som er HI, jeg.

Og ja, jeg ypper til krangel. Selvfølgelig ypper jeg, di reke.

Skrevet

Gjeeesp... Det er så kjeeeedelig med sånne som bare prøver og prøver å yppe til lystig krangel, men ender med magaplask hver gang. Nei, takke meg da til et skikkelig tulleinnlegg!

Skrevet

Dritt? Teite? Usakelig? Bullshit? Frekke? Det synes jeg var et teit innlegg, frøken nesevis!

Skrevet

jeg må inrømme at jeg ler utrolig mye av ein del inlegg spesiellt de som bare er vas og tull som hun 15 åringen som er så klar for en baby!!!! jeg ser på kranglesiden som ren underholdning;) har jeg et poblem så spør jeg om råd på et annet forum!!!!! folk må ikke ta svar de får her seriøst;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...